וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימני ההאטה: ירידה חדה במכירות כלי הרכב בארה"ב ביוני

יהודה שויצר

4.7.2001 / 9:10

GM דיווחה על ירידה של 13.5% במכירות המכוניות הפרטיות לעומת עלייה במכירות המשאיות; פורד דיווחה על ירידה של 6.6% במכירות ככלל

יצרניות הרכב הגדולות בארה"ב דיווחו על ירידה במכירות כלי הרכב בחודש יוני. בהמשך למגמה השלילית הפושטת בשוק כבר חודשים לא מעטים, הודיעה ג'נרל מוטורס (סימול GM) כי מכירותיה נפלו בחודש יוני ב-3%. החברה דיווחה על מכירות של 456,855 כלי רכב במהלך החודש. הירידה הגדולה ביותר, 13.5%, חלה במכירות המכוניות הפרטיות בעוד מכירות המשאיות עלו ב-8.6%.

פורד (סימול F) ממשיכה לסבול מהצבעת אי האמון של הצרכן האמריקאי. החברה הנמצאת כעת בעיצומו של משפט כשבמרכז הבמה דנים בבטיחות כלי הרכב מתוצרתה, דיווחה על ירידה של 6.6% במכירות בחודש יוני. מכירות הרכבים הפרטיים של החברה ירדו ב-15.5%, בעוד מכירות המשאיות נותרו ללא שינוי.

למרות הירידה במכירות אצל השחקניות הגדולות בתחום, קרייזלר, שעד לאחרונה היתה בקשיים, דיווחה דווקא על עלייה של 1% במכירות כלי הרכב. החברה הודיעה כי מכירות המכוניות הפרטיות עלו ב-12%.

למרות הירידה במכירות כלי הרכב, אנליסטים ממשיכים להעריך כי הצרכנים ימשיכו להוציא כספים על כלי רכב חדשים, ללא קשר להאטה הכלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully