וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינהל מקרקעי ישראל הפקיד תוכנית ל-23 אלף יחידות דיור במתחם תע"ש בשרון

אריק מירובסקי

26.12.2005 / 14:05

התוכנית היא לגבי שטח של 7,460 דונם שתותיר תע"ש עם עזיבתה את השרון; בין היתר יוקם מרכז עירוני חדש ומשותף להרצליה, רמת השרון והוד השרון; הקרקעות יטוהרו לאחר שזוהמו במשך שנים



מינהל מקרקעי ישראל הפקיד בוועדה משותפת לוועדות המחוזיות של תל אביב והמרכז תוכנית להקמת 23 אלף יחידות דיור ו-1.65 מיליון מ"ר מבני ציבור ושטחי תעסוקה במתחם תע"ש בשרון. מדובר בתוכנית הגדולה ביותר שהוגשה בשנים האחרונות לאישור באזור תל אביב.



המדובר בתוכנית שמשתרעת על 7,460 דונם בשטח שיפוטן של הרצליה, רמת השרון, הוד השרון והמועצה האזורית דרום השרון, שאמורה להיות ממומשת לאחר עזיבת תע"ש את השטחים, ולאחר שתבוצע בקרקעות שבהם פעולות טיהור, עקב הזיהום המתמשך שבוצע בהן, במהלך שנות פעילות תע"ש באזור.



הרעיון המנחה הוא הקמת מרכז עירוני חדש לרמת השרון, הוד השרון והרצליה, בצורה של טבעת רבי קומות של מגורים ומסחר, המקיפה פארק ומבני ציבור. יתר המתחם, יכיל שכונות מגורים, שיקיפו את המרכז.



בשלב הראשון של התוכנית ייבנו 2,000 דירות על 970 דונם באזור שנמצא מחוץ לגדר של תע"ש, בשטח שאינו מזוהם ושאינו מצריך פעולות לטיהור הקרקע.



את התוכנית הובילה מתכננת מחוז תל אביב של המינהל, גיחלי טסלר אשכנזי, באמצעות החברה המתכננת ח.פ.ת והמתכנן אלי פירשט ממשרד מזור-פירשט אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully