וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי שוב נוקט בעיצומים- ישבש פעילות הסניפים בשעות אחר הצהריים

עינב בן יהודה

26.12.2005 / 15:09

כמו כן הורה הועד לעובדיו שלא להשאר שעות נוספות, הנדרשות בעיקר כעת לקראת סוף השנה; בין ההנהלה לעובדים מחלקות ממושכת הנוגעת לדרישת העובדים לקבל בונוס בגין השנים 2003-2004



ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי ממשיך בעיצומים שהוא נוקט כנגד הנהלת הבנק, והורה לכל המנהלים - כ-700 במספר - לא להגיע לעבודה היום אחר הצהריים. כמו כן, הורה הוועד לעובדיו שלא להישאר שעות נוספות, הנדרשות בעיקר כעת לקראת סוף השנה. בין ההנהלה לעובדים מחלוקת ממושכת, הנוגעת לדרישת העובדים לקבל בונוס בגין השנים 2003-2004.



מההוראה שלא להגיע לעבודה היום בשעות אחרי הצהריים, ייפגעו כלל הסניפים, שאומנם יהיו פתוחים, אך ללא המנהלים - לא ניתן יהיה לפתוח את הקופות והכספות, לא יהיה ניתן למשוך ולהפקיד מזומן או צ'קים, ולא יינתנו אישורים לעסקות בניירות ערך, באשראי ובפיקדונות.



יו"ר ועד המנהלים, יונה גולדשלגר, אמר כי ההחלטה להשבית את פעילות כל הסניפים התקבלה במחאה על התנהלותה של הנהלת הבנק, המנסה לשבור את ארגון המנהלים בבנק ולהנהיג בבנק נורמות של פעילות חד צדדית, שלא היתה מקובלת עד היום. "ההנהלה ממשיכה עם אטימותה ועלולה לגרום לכך שהפגיעה בלקוחות הבנק תגיע לשיא חדש", אמר.



מהנהלת הבנק הבינלאומי נמסר: "אנו מצרים על כך שלמרת ההתקדמות במו"מ, בחר ועד המנהלים לסגת מהבנות וסיכומים אליהם הגענו ולחזור לעיצומים. זאת, למרות ההצעה הנדיבה שהציעה הנהלת הבנק - תשלום של 7.5 מיליון שקל, בדומה לתשלום שקיבלו הפקידים בבנק". עוד נמסר מהנהלת הבינלאומי כי סניפי הבנק כולם יהיו פתוחים לקהל, ובנוסף - חלק ניכר מהפעולות הבנקאיות ניתן לבצע באמצעי הבנקאות הישירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully