וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת HP תקים את מערך האחסון מחדש של בזק בינלאומי תמורת כ-7 מיליון שקל

ערן גבאי

26.12.2005 / 16:08

המערך החדש יחליף את המערך של EMC ויכלול גם אתר משני לגיבוי (DRP); התשתית החדשה תשמש את סביבת ה-IT הפנימית ואת סביבת ה-ISP של בזק בינלאומי



חברת HP תקים את מערך האחסון מחדש של בזק בינלאומי. גורמים בבזק אמרו כי היקף העסקה מוערך בכ-7 מיליון שקל.



מערך האחסון החדש, שיחליף את המערך הקיים בחברה של EMC, כולל גם אתר משני לגיבוי (DRP). התשתית החדשה תשמש את סביבת ה-IT הפנימית ואת סביבת ה-ISP של בזק בינלאומי.



כחלק מהפרויקט, יועבר כל המידע ממערך האחסון הקודם למערך החדש, מבלי לפגוע ברציפות השירותים הניתנים ללקוחות ובעבודה השוטפת של סביבת ה-IT הארגונית.



לפני שלוש שנים ביצעה HP ישראל פרויקט אינטגרציה בבזק בינלאומי, והקימה את מרכז המחשוב של החברה מבוסס HP-UX, הכולל שרתי HP Superdome. איחוד תשתיות המחשוב בחברת בזק בינלאומי הסתכם אז בעלות של כ-5 מיליון שקל.



בזק בינלאומי הודיעה היום גם על זכייה כספק הבלעדי של רשות שדות התעופה לאספקת קווי תקשורת בינלאומיים המשמשים לתקשורת בין מגדלי הפיקוח ברחבי העולם. חיבורם של קווי התקשורת הוא תוצר של הסכמים שעליהם חתמה חברת בזק בינלאומי עם מינהלים שונים בעולם.



החוזה עם רשות שדות התעופה הוא לשלוש שנים עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות. היקף ההכנסות הצפוי לבזק בינלאומי ממכרז זה נאמד במאות אלפי שקלים.



בנוסף, זכתה בזק בינלאומי במכרז ארוך טווח של הסוכנות היהודית לאספקת קווי תקשורת בינלאומיים המשמשים לחיבור בין סניפי הסוכנות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully