וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה בסך 3.8 מיליון שקל נגד קרן פלד השקעות

הארץ

4.7.2001 / 10:21

אינפיניטי פרטנרס גרופ טוענת כי קרן פלד מסרבת לשלם לה עמלת תיווך המגיעה לה בשל מעורבותה בעסקה שבה רכשה קרן פלד את השליטה בחברת חייל אחזקות

מאת אסף ברגרפרוינד

תביעה בסך של 3.8 מיליון שקל הוגשה אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד קרן פלד השקעות . התביעה הוגשה בסדר דין מקוצר על ידי חברת אינפיניטי פרטנרס גרופ, העוסקת בתיווך בין צדדים פוטנציאליים לעסקות בשוק ההון. לטענתה, מסרבת קרן פלד לשלם לה עמלת תיווך המגיעה לה בשל מעורבותה בעסקה שבה רכשה קרן פלד את השליטה בחברת חייל אחזקות , וכן בגין התקשרויות הנוספות שהתבצעו עקב העסקה בין הצדדים.

אינפיניטי טוענת, כי על פי הסכם שנחתם בין הצדדים הוסכם שהיא תהיה זכאית לעמלות בשיעור של 5% בצירוף מע"מ מסכום כל התקשרות שתבוצע באמצעותה, ומאחר שסכום העסקות שהתבצעו בין חייל לקרן פלד הוא 61 מיליון שקל, מגיע לה סכום של כ-3.8 מיליון שקל, הכולל תוספת הצמדה וריבית פיגורים.

מכתב התביעה עולה כי אינפינטי איתרה הזדמנות עסקית לרכישת מניות חייל אחזקות, ופנתה לרו"ח של קרן פלד ועיניינה אותו בעסקה. כתוצאה מפנייתה נחתם בספטמבר 2000 בין הצדדים הסכם, שעל פיו שכרה קרן פלד את שירותיה של אינפיניטי כדי שתאתר בעבורה רכישה מלאה או חלקית של חברה בורסאית, ובתמורה תהיה זכאית לעמלה בשיעור של 5% בצירוף מע"מ מהעסקה.

אינפיניטי טוענת כי לאחר שהשלימה את חלקה בחוזה שהוביל לביצוע עסקת חייל אחזקות, היא ביקשה את הסכומים המגיעים לה על פי החוזה. ואולם, קרן פלד הסכימה להעביר לה רק חלק מהסכום המגיע לה - 5% מסכום של 7 מיליון דולר - שהוא סכום הנמוך בצורה משמעותית מסכום העמלה שהוסכם עליו.

עדיין לא הוגשה בקשת רשות להתגונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully