וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובייל אקסס חתמה על חוזה עם GE מדיקל בהיקף של כ-10-7 מיליון דולר לשנה

עודד חרמוני

27.12.2005 / 9:31

החברה, שב-2002 ביקשה מבית המשפט צו להקפאת הליכים להגנה מפני נושים, ביצעה בשלוש השנים האחרונות תפנית מוצלחת; הטכנולוגיה של מובייל אקסס תאפשר כיסוי אלחוטי במרכזים רפואיים



חברת התקשורת האלחוטית מובייל אקסס הישראלית-אמריקאית, חתמה על הסכם אסטרטגי עם חטיבת שירותי הרפואה של חברת ג'נרל אלקטריק, ליצירת פתרון שיאפשר ניהול כל המוצרים והשירותים האלחוטיים של GE הניתנים בבתי חולים, על גבי תשתית תקשורת אלחוטית אחידה. ההסכם צפוי להניב למובייל אקסס הכנסות בהיקף של 10-7 מיליון דולר בשנת הפעילות הראשונה.



הטכנולוגיה של חברת מובייל אקסס תוטמע בליבת הפיתרון GE Enterprise Access ותאפשר כיסוי אלחוטי במרכזים רפואיים ובאמצעותו יתאפשר העברה סימולטנית של מגוון רחב של שידורים אלחוטיים - סלולר, Wi-Fi, זימונית ותקשורת אלחוטית למצבי חירום על גבי תשתית אחידה.



שתי החברות סיכמו על שיתוף פעולה בנושא הרחבת פתרון ה-GE Enterprise Access כדי לספק בסופו של דבר את הדור הבא של פתרונות האלחוט לבתי חולים, בכללם שירותי טלמטריה רפואית אלחוטית (WMTS). המוצר החדש יחסוך לבתי החולים את הצורך להתקין תשתית אלחוטית נפרדת לכל תקן אלחוטי. עבור מובייל אקסס, שהוקמה ב-98' תחת השם פוקסקום ווירלס, מדובר בעוד צעד גדול שהיא עושה בשנים האחרונות לאחר תקופה ארוכה של משבר שכמעט והובילה לסגירתה ב-2002. במאי אותה שנה ביקשה החברה מבית המשפט המחוזי צו הקפאת הליכים במטרה להתגונן מנושיה ובצעד יוצא דופן, אישרה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה



אלשיך לנאמן החברה ישראל פפר הסדר נושים. ההסדר איפשר לחברה לקבל השקעה בהיקף של 7 מיליון דולר מיזראל סיד ומקרן יורופאנד וג'נסיס ולהחזיר חובות. בהמשך, נוספו משקיעים נוספים לחברה בהם פיטנגו, הרבור ווסט ופועלים ונצ'רס שהשקיעו בחברה עוד 10 מיליון דולר.



התפנית העסקית של החברה הצליחה ומוצריה הותקנו בכ-1,000 לקוחות בהם מפעילים סלולריים דוגמת AT&T ,Verizon ,Sprint ,T-Mobile ,France Telecom ,Deutch Telecom, פרטנר, סלקום, פלאפון וארגונים גדולים דוגמת ליהמן ברדרס, הצלב האדום, נייקי ומייקרון. למובייל אקסס משרדים בוויג'ניה ומרכז פיתוח בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully