וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב לאוטמן מונה למנכ"ל דלתא גליל

שלומי גולובינסקי

27.12.2005 / 10:08

דלתא תביא לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות בחברה את המשך כהונתו של לאוטמן כיו"ר החברה, במקביל לכהונתו כמנכ"ל


על רקע ההפסדים אליה נקלעה, מפשיל דב לאוטמן, המייסד ובעל השליטה (כ-25%) בחברת דלתא גליל, שרוולים. לאוטמן מונה למנכ"ל החברה במקומו של ארנון טיברג שביקש לפרוש מתפקידו. מינויו של דב לאוטמן לתפקיד המנכ"ל אושר אתמול במועצת המנהלים של החברה והוא ייכנס לתוקף החל מתחילת פברואר 2006.

על פי המתחייב מחוק החברות, דלתא תביא לאישור האסיפה הכללית של בעלי המניות בחברה את המשך כהונתו של לאוטמן כיו"ר החברה, במקביל לכהונתו כמנכ"ל.

בהודעה של חברת דלתא על החלטת מועצת המנהלים, מובעת הערכה לארנון טיברג על תקופת כהונתו כמנכ"ל, שנמשכה כעשור, מאז שנת 1996. כמו כן מצוין כי טיברג יישם בהצלחה שינויים אסטרטגיים, שכללו בין היתר העברת ייצור למדינות ייצור זולות, חדירה לשוק ההמוני בארה"ב, הגדלת פיזור לקוחות החברה ורכישת חברות ופעילויות חדשות, שהפכו את דלתא לחברה גלובלית מובילה בתחומי פעילותה.

דב לאוטמן מסר כי בשל ההערכה שלו לכישוריו של טיברג, הוא מתכוון לבקש מהדירקטוריון לצרף אותו, כבר בעתיד הקרוב, כחבר דירקטוריון של החברה, על מנת שדלתא "תוכל ליהנות מהידע והניסיון הרב שצבר בתקופת כהונתו כמנכ"ל".

דב לאוטמן מסר כי ההחלטה על מינויו כמנכ"ל החברה לתקופה קצובה של 12 חודשים נעשתה בעצה אחת עם אייזיק דבח, המחזיק בכ-27% ממניות החברה ואשר מסייע לדלתא בהגברת פעילותה בתחום המותגים. "בתקופה זו שבה החברה נמצאת בתהליך של רה-ארגון שיביא בסופו לשינוי המבנה הניהולי והארגוני של דלתא, חשוב שמי שיכהן כמנכ"ל, יהיה אדם שמכיר את החברה היטב ויוביל את השינויים".

דלתא מפעילה בשנה האחרונה צעדים ארגוניים ותפעוליים כוללים לנוכח השינויים בשווקי הפעילות של החברה וההרעה בתוצאות העסקיות. מהלכים אלה צפויים להימשך גם בשנת 2006. לאוטמן מסר כי בדלתא מנהלים מצוינים, תשתית עסקית חזקה, טכנולוגיה טובה ומוצרים תחרותיים, שיאפשרו לה לעבור את תקופת הרה-ארגון בהצלחה.

את תשעת החודשים הראשונים של 2005 סיימה דלתא עם הפסד ענק של 132 מיליון שקל - שהוא גם ההפסד הגדול בתולדותיה. דלתא הפרישה עשרות מיליוני שקלים בגין תוכנית ארגון מחדש בחברה. מנית דלתא היתה אחת הגרועות בקרב המניות הגדולות בבורסה. בשנת 2005 היא מציגה תשואה שלילית של 34% ושווי השוק של החברה כיום עומד על 539 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully