וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזיז את הטיסה שלי?

שירי עמית

27.12.2005 / 10:04

לעתים לחזור בטיסה מאילת למרכז יכול להפוך לסיפור ארוך ומורכב; כך לפחות התרחש במקרה של ג.ר וחברתו שבסך הכל רצו להקדים את מועד החזרה מאילת לשעה יותר מוקדמת באותו היום



לעתים לחזור בטיסה מאילת למרכז יכול להפוך לסיפור ארוך ומורכב - כך לפחות קרה במקרה של ג.ר וחברתו שבסך הכל רצו להקדים את מועד החזרה מאילת לשעה יותר מוקדמת באותו היום.



בשעות הבוקר של יום החזרה התקשר הזוג למוקד השירות של חברת ישראייר וביקש להקדים את הטיסה מ-16:30 ל-15:30. הנציגה במוקד בכלל לא שאלה עם מי היא מדברת, אבל אמרה שאין בעיה ורק צריך להגיע לשדה בזמן. כעשר דקות לפני מועד ההמראה קראה הדיילת לנוסעים והסבירה שהטיסה לא תצא עקב תקלה טכנית. לאחר כמה דקות הגיעה עוד דיילת שהסבירה שאפשר לעבור לטיסה מאוחרת יותר הממריאה ב-17:20 לנתב"ג.



ג.ר ביקש לבדוק האם יוכל לחזור בטיסה המקורית שלו ב-16:30 לשדה דב, אך הדיילת טענה שהטיסה כבר מלאה. מאוחר יותר נמסרה לו גרסה אחרת, בה נטען כי גם טיסה זו התבטלה עקב בעיות טכניות. כמו כן הובטח כי תהיה הסעה מנתב"ג לשדה דב.



מחוסר ברירה, המתין הזוג עד למועד הטיסה ב-17:20. גם אז נאלצו להמתין לאחר העליה למטוס כ-40 דקות. הטייס אמנם התנצל על העיכוב ומסר שהוא נגרם עקב תקלות, אך בני הזוג התרשמו כי ההמתנה נועדה לאפשר לנוסעים שאחרו להספיק לטיסה. גם לאחר הנחיתה נאלץ הזוג לחכות למזוודותיו במשך חצי שעה.



בפנייה ל-TheMarker כתב ג.ר כי "בסך הכל רציתי לקבל שירות ששילמתי עליו, אבל כנראה שאצל ישראייר זה קשה מדי".



תגובת ישראייר: "מבדיקתנו עולה כי הנוסע הזמין מבעוד מועד עבורו ועבור בת זוגתו, טיסה לשעה 17:25 היוצאת מאילת לתל אביב. ביום הטיסה, ב-10:38 ביקש להקדים את הטיסה ל-15:45. בקשתו נענתה. אך לצערנו, עם הגעתו לשדה התעופה, נמסר לו, כפי שנמסר לכל הנוסעים בטיסה, כי המראת המטוס תתעכב עקב תקלה שהתגלתה במטוס. "לנוסע הוצעו חלופות אחרות. הוא בחר לשנות את טיסתו ל-17:15. הטיסה המריאה באיחור קל לאור השיבוש בלוח הזמנים. נבקש לשוב ולהתנצל בפניו ובפני בת זוגתו, אך נבקש להדגיש כי המראת המטוס עוכבה בשל כוח עליון שאינו בשליטת החברה". ג.ר מבין שמטוס יכול להתקלקל, אבל הוא טוען כי התלונה שלו נוגעת בדרך הטיפול של צוותי האוויר והקרקע של ישראייר ובמידע הסותר שניתן לו. "הם השרו עליי תחושה של חוסר אמון ואי אמירת אמת. המידע הסותר והלא מדויק, בלשון המעטה, שקיבלנו, הביא אותי לתחושה שהם ניסו לחסוך כסף ולאחד כמה טיסות למטוס אחד ללא שום התחשבות בנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully