וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקוש הכולל לעובדים בשנת 2005 עלה ב-8% לעומת שנת 2004

עינב בן יהודה

27.12.2005 / 10:54

במנפאואר מעריכים כי מגמת הגידול בביקוש לעובדים תימשך גם ב-2006; דליה נרקיס, מנכ"ל מנפאואר ישראל: "ישראל נמצאת במצב טוב בתחזית הביקוש לעובדים לעומת אירופה"



הביקוש הכולל לעובדים עלה ב-2005 ב-8% בהשוואה ל-2004 - כך עולה מנתוני חברת מנפאואר ישראל. בחברה מעריכים כי מגמת הביקוש תימשך גם בשנה הבאה.



על פי סקר תחזיות תעסוקה של מנפאואר העולמית, עולה כי מתוך 23 המדינות המשתתפות בסקר, 19 דיווחו על גידול במספר העובדים שייקלטו ברבעון הראשון של 2006, אך 11 מדינות מתוך כלל המשתתפות דיווחו על תחזיות נמוכות מאלה שדיווחו בתקופה המקבילה.



במדינות הודו, ניו זילנד, טייוואן, ארצות הברית ואוסטרליה, צופים מעסיקים כי יגדילו מספר העובדים ברבעון הראשון של 2006. לעומת זאת - בגרמניה, איטליה ואוסטריה - מעריכים מרבית המעסיקים כי לא יקלטו עובדים חדשים או יקטינו מספר המעוסקים על ידם.



דליה נרקיס, מנכ"ל מנפאואר ישראל, מציינת: "ישראל נמצאת במצב טוב בתחזית הביקוש לעובדים לעומת אירופה, אשר נמצאת כיום במצב גרוע מאוד. קצב הצמיחה שנתי של רוב המדינות באירופה נע בין 2%-0%, ומכאן כמובן נגזר גם הביקוש לעובדים. בישראל נרשמה השנה צמיחה של 5%, וצפויה צמיחה של כ-4.3% בשנה הבאה".

"שיעורי הגיוס שנרשמו בשוקי העבודה האירופים המשתתפים בסקר, נוטים להיות נמוכים ברבעון הראשון, אך השנה יש רושם שהתופעה התפשטה אף יותר", אומר ג'פרי א. ג?ורס, יו"ר ונשיא מנפאואר העולמית. "חלק משוקי העבודה באזור זה נתונים תחת תנאים פוליטיים, חברתיים וכלכליים לא פשוטים בימים אלה, ויש לכך ללא ספק השפעה על הנכונות והיכולת של העסקים להגדיל את כוח העבודה שלהם. בשלב זה לפחות, נראה שהחברות מתכוונות לכלכל את צעדיהן בזהירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully