וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב לאוטמן: "השרוולים מופשלים זה זמן רב - אנו עומדים ביעדי תכנית הרה-ארגון ונסיים את הטמעתה תוך כחצי שנה"

אסף רותם

27.12.2005 / 11:19

עוד אמר לאוטמן: "אנחנו לא שואפים לאיזון, אלא לרווחיות. נתמקד בניהול מותגים ונציע לכל לקוח את השירות שירצה - חלקי או מלא. עם לקוחות ברמה שיש לנו, התשתית קיימת וטובה"



דב לאוטמן, יו"ר דלתא ומאמש גם המנכ"ל שלה לשנה הקרובה, הגיב לפרסום לפיו הוא נכנס לתפקיד מנכ"ל בראיון ל-TheMarker.



לאוטמן נכנס לתפקידו בכדי להשלים את מהלך הרה-ארגון שהחל באמצע השנה, וכולל התמקדות במותגים, פיטורי 2,000 עובדים - 16% מעובדי החברה - בהונדורס, קנדה וישראל. בנוסף - ריכוז כל הפעילויות בישראל בבניין אחד בכרמיאל וכן מיזוג חטיבות. דלתא תצמצם את פעילויות הייצור שלה בישראל, תעביר אותן למדינות שהייצור בהן זול יותר ותפטר 500 עובדים. מרבית עלותה הופרשה ברבעון השלישי, בו הפסידה החברה כ-23 מיליון דולר.



הפשלת שרוולים?
"השרוולים מופשלים זה זמן רב, ומאתמול רשמית בתפקיד המנכ"ל. אנחנו עוברים תהליך חשוב ומעניין אבל חשוב לזכור שעם לקוחות ברמה שיש לנו, התשתית קיימת וטובה. אני נכנס לתפקיד מעניין לשנה, מתוך שאיפה לעזור ולהשלים את תהליך הרה-ארגון. בסוף תקופתי, השאיפה היא למנות מישהו מתוך המערכת, שעומדת כעת לפני תקופת עבודה קשה וממוקדת להטמעת השינויים".



מהם האתגרים החשובים שמציב הרה-ארגון?
"שינוי המבנה הארגוני ומעבר להתבססות נרחבת יותר על מותגים, כיוון שלאלה אחוז רווחיות גבוה יותר ואנו מאמינים שהם יובילו אותנו לרווחיות. דלתא תציע ללקוחותיה כל שירות שיבחרו, חלקי או מלא. כך מי שירצה תכנון, פיתוח מלא והפצה - יזכה לכך, ומי שירצה לרכוש מוצרים קיימים - יוכל לעשות כן. כמו כן, במסגרת ההתמקדות במותגים, כאן אמור אייזיק דבח לעזור לנו, בעיקר בארה"ב. דלתא תעבור לניהול מלא של מותגים, כולל שיווק ומכירות, תוך מתן תמלוגים לבעלי המותג. כך עשינו עם ליוויס סיגנצ'ור באירופה ואנו מקווים שבקרוב נפעל עמם בצורה דומה בארה"ב, בשוקי הרשתות הגדולות, המהווים 60% ממכירות ההלבשה התחתונה".



דלתא העריכה בעבר כי יישום מלא של תוכנית התייעלות תיערך כשנה, עד לרבעון השלישי של 2006. אתם עומדים בלוח הזמנים?
"אנחנו עומדים ביעדים שהקצבנו לעצמנו, וצריך לזכור שחלק גדול מהיעדים כבר הושגו, עם סגירת מפעלים לא רווחיים כמו בהונדורס. אני מעריך שתוך חצי שנה נסיים את שינוי המבנה וההטמעה, כמו גם את העברת המפעלים שנותרו לייצור במצרים, ירדן ובארץ".



מתי תגיע דלתא לאיזון?
"אנחנו לא שואפים לאיזון, אלא לרווחיות. אפשר להבין את זה מקריאה בין השורות של ההודעות שלנו, אך אני לא מעוניין לנקוב בתאריכים עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully