וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיעי קרנות הגידור צופים שקרנות המהמרות על מניות ועל מגמות מקרו-כלכליות ישיגו את התשואות הגבוהות ב-2006

סוכנויות הידיעות

27.12.2005 / 11:54

תשואות קרנות הגידור השנה היו מאכזבות: קרנות גידור הניבו תשואה ממוצעת של 7.5% ב-11 החודשים הראשונים של השנה, לעומת תשואה ממוצעת של 12.6% ב-10 השנים הקודמות



משקיעי קרנות הגידור מזרימים סכומי כסף גדולים יותר לקרנות המהמרות על מניות ועל מגמות מקרו-כלכליות, כך על פי סקר שפורסם בבלומברג. משקיעי קרנות הגידור מאוכזבים מהתשואות הנמוכות אשר השיגו השנה, וצופים כי אפיקי ההשקעה הללו יניבו את התשואות הגבוהות ביותר ב-2006.



קרנות המהמרות על ירידות ועליות במחיר המניות, ריכזו כמעט 20% מ-47.7 מיליארד הדולר אשר זרמו לקרנות הגידור במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2005, על פי סקר שערכה חברת הדג' פאנד ריסרץ'. קרנות "מקרו" - המשקיעות במניות, אג"ח, מטבעות וסחורות - משכו כ-16% מהנכסים.



מקרב אפיקי ההשקעה בתחום קרנות הגידור, קרנות מניות היו במקום השני וקרנות מקרו תפסו את המקום השלישי. את המקום הראשון תפסו קרנות המשקיעות בהתאם לאירועים המתרחשים בחברות (event driven), כגון פשיטת רגל או שינויים בהנהלה. קרנות אלו ריכזו כ-23% מהסכום הכללי.



קרנות גידור מנייתיות רשמו תשואה ממוצעת של 8.2% ב-11 החודשים הראשונים של השנה; קרנות מקרו רשמו תשואה ממוצעת של 5.9%, וקרנות מונעות אירועים רשמו תשואה של 5.5%, לפי נתונים של הדג' פאנד ריסרץ'.



באופן כללי, קרנות גידור הניבו תשואה ממוצעת של 7.5% ב-11 החודשים הראשונים של השנה, לעומת תשואה ממוצעת של 12.6% ב-10 השנים הקודמות, לפי נתונים של הדג' פאנד ריסרץ'. השנה היה קשה לעשות כסף, משום שמחירי המניות והאג"ח כמעט שלא זזו, והבנק הפדרלי העלה את הריבית 13 פעמים מאז יוני 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully