וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליקורד, חברה בת של מכתשים אגן, קיבלה אישור FDA לשימוש במוצר הליקופן כצבען מזון

TheMarker

27.12.2005 / 13:46

האישור מאפשר לחברת ליקורד למכור את הליקופן, אשר מופק מזן מיוחד של עגבניות, גם כצבען עבור תעשיית המזון האמריקאית; שוק צבעי המזון הטבעיים מוערך כיום בכ-250 מיליון דולר



הודיעה היום כי החברה הבת ליקורד מוצרים טבעיים קיבלה אישור נוסף מרשות המזון והבריאות בארצות הברית, ה-FDA, לשימוש במוצר הליקופן שלה כצבען מזון. האישור ניתן בהתבסס על תהליך הייצור הייחודי של ליקורד, המוגן בפטנט, מהלך המעניק יתרון משמעותי לליקורד על פני מתחריה. ליקורד קיבלה את האישור לאחר 5 שנים של בדיקות מצד ה-FDA.



האישור מאפשר לחברת ליקורד למכור את הליקופן, אשר מופק מזן מיוחד של עגבניות, גם כצבען עבור תעשיית המזון האמריקאית. המוצר נמכר בעולם תחת שם המותג Tomat-O-Red. לדברי מוריס זילכה, מנכ"ל ליקורד, "מדובר באישור משמעותי עבור החברה אשר יפתח בפניה אפיק שיווקי נוסף בארצות הברית והזדמנויות עסקיות רבות בתחום צבעי המזון. האישור מעצים את מוטת השיווק של LycoRed Corp (לשעבר Buckton Scott Nutrition), אשר נרכשה בנובמבר על ידי ליקורד והפכה למטה מכירות החברה בארה"ב".



אחד השווקים הצומחים בעולם הוא שוק צבעי המזון הטבעיים, המוערך כיום בכ-250 מיליון דולר, כאשר נתח השוק לגוונים האדומים מוערך כיום בכ-30-40 מיליון דולר. כלל השוק של צבעי המזון מוערך בכמיליארד דולר ויש מגמה ברורה של הימנעות מהשימוש בצבעי מזון סינטטיים הנחשבים כבלתי בריאים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully