וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבלן יעקב אנגל מחפש קונה לקניון אורות באור עקיבא

סיון קלינגבייל

27.12.2005 / 16:48

כך נודע לTheMarker; מקור בתחום הנדל"ן אמר כי אנגל הציע את הקניון למכירה תמורת 60 מיליון שקל; מקורות מצביעים על חברת גזית-גלוב כעל הקונה הפוטנציאלי



סיון קלינגבייל ואריק מירובסקי



הקבלן יעקב אנגל מחפש קונה לקניון אורות באור עקיבא, כך נודע לTheMarker. מקור בתחום הנדל"ן אמר כי לאחרונה הציע אנגל את הקניון למכירה ודרש תמורתו 60 מיליון שקל. מנכ"ל , מתי דב, אישר כי החברה קיבלה הצעה לרכישת הקניון, אך ציין כי טרם התקבלה החלטה למכור את הנכס. דב סרב להתייחס לזהות הקונה הפוטנציאלי. עם זאת, מקורות מצביעים על חברת כעל הקונה הפוטנציאלי.



דובר גזית גלוב ישראל מסר בתגובה, כי "כפי שהודענו בעבר, חברת גזית גלוב ישראל בוחנת מספר רב של הצעות לרכישת מרכזים מסחריים ברחבי הארץ. לגבי קניון אורות, בשלב זה אין כל התקדמות הראויה לדיווח". מקורבים לגזית גלוב אמרו, כי התנהל משא ומתן אך כרגע הוא עלה על שרטון.



קניון אורות, השוכן על כביש חיפה-תל אביב הישן, בכניסה הראשית לקיסריה ואור עקיבא, נפתח ב-1995. הקניון בנוי במפלס אחד, בשטח 12 אלף מ"ר וכולל גם חניון ל-600 כלי רכב. הקניון נבנה בהשקעה מדווחת של 15 מיליון דולר. בין השוכרים בקניון: שופרסל, קרביץ, סטימצקי, ניו פארם, מקדונלדס וקולנוע רב חן. שכר הדירה נע סביב 25 דולר למ"ר. קניון אורות משרת את תושבי חדרה ופרדס חנה בדרום, זכרון יעקב בצפון, ואור עקיבא והיישובים הקטנים באזור.



מדובר בקניון היחיד שנמצא בבעלות אנגל, שהעתיק בשנים האחרונות את מרכז פעילותו לחו"ל, וככל הנראה אינו מעוניין עוד להחזיק בקניון.



גזית גלוב ישראל רכשה בשנה האחרונה מספר מרכזי קניות בארץ. באוקטובר רכשה החברה את חלקם של אנשי העסקים גבי אדרי ומשה חדיף בפאוור סנטר "עמק סנטר" לפי שווי של 171 מיליון שקל. הפאוור סנטר הנמצא בעפולה בסמוך לבית חולים העמק הוקם על ידי משה חדיף וגבי אדרי (50%) ומושב מרחביה (50%).



כמו כן, רכשה החברה את קניון רוטשילד בראשון לציון תמורת 185 מיליון שקל. בנוסף, היא רכשה קרקע למסחר ומשרדים בשכונת צמרת בתל אביב ב-5.5 מיליון דולר, ואת המרכז המסחרי מיקדו בשכונת תל ברוך בתל אביב תמורת 58 מיליון שקל. גזית בוחנת רכישת מרכזים מסחריים נוספים, חלקם מרכזים שכונתיים במטרה להקים קבוצה של 10-7 קניונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully