וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הבורסות עלו לשיא של ארבע שנים וחצי במחזורי מסחר דלילים; פרנקפורט עלתה ב-0.5%

TheMarker

27.12.2005 / 19:44

פאריס הוסיפה 0.2%; בלונדון לא התקיים מסחר בשל חופשת חג המולד; נוקיה בשיא של 20 חודשים; ענקית התעשייה הגרמנית סימנס, הוסיפה 1% בעקבות חוזה עם דרום וייטנאם



בורסות אירופה רשמו עליות, על רקע מחזורי מסחר דלילים במיוחד לרגל חופשת חג המולד, ונסגרו ברמתן הגבוהה ביותר זה קרוב לארבע שנים וחצי. בורסת פרנקפורט נסגרה בעלייה של 0.5%; בורסת פאריס עלתה ב-0.2%; בבורסת לונדון לא התקיים מסחר לרגל חופשת חג המולד.



מדד יורו פירסט 300 רשם עלייה של 0.3% ונסגר ברמתו הגבוהה ביותר מאז אוגוסט 2001. המדד עלה ב-23% מתחילת השנה, בדרכו לעלייה השנתית החדה ביותר מאז שנת 1999.



ענקית התעשיה הגרמנית סימנס (סימול SIE.DE), חתמה על עסקה בסך 212 מיליון דולר לאספקת ציוד לתחנות כוח לדרום וייטנאם. המניה עלתה ב-1%.



במגזר הטכנולוגיה בלטה נוקיה (סימול NOK1V.HE) הפינית, יצרנית מכשירי הטלפון הסלולרים הגדולה בעולם, אשר עלתה ב-0.5% לרמתה הגבוהה ביותר מאז אפריל 2004. עוד בלטה במגזר חברת ASML, יצרנית ציוד השבבים הגדולה באירופה, אשר עלתה ב-1.5%.



מבשלת הבירה הבלגית אינבוו (סימול INB.BR), מבשלת הבירה השנייה בגודלה בעולם, הודיעה היום על מינויו של קרלוס בריטו, המשמש כנשיא החטיבה הצפון האמריקאית של החברה, למנכ"ל במקומו של ג'ון ברוק. מניית החברה עלתה ב-2.2%.



רשת המלונות אקור (סימול ACCP.PA) הודיעה על כוונתה למכור 80 מלונות בצרפת ובבלגיה. מניית החברה עלתה ב-2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully