וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים לאחר שירד מהמדפים: שוקולד רוזמרי חוזר - ישווק על ידי ליימן-שליסל

איילה צורף

28.12.2005 / 9:09

כך נודע ל-TheMarker; רוזמרי היה אחד המותגים הבולטים של שטראוס-עלית אך דעך בשנים האחרונות, בין השאר, בשל החלטה של החברה לא להשקיע בו תקציבי פרסום ושיווק



שנתיים לאחר שירד מהמדפים, חוזר שוקולד רוזמרי לשוק, כך נודע ל-TheMarker. החברה שקיבלה את הזיכיון להפצת רוזמרי בישראל היא ליימן שליסל. עד שהורד מהמדפים שווק על ידי שטראוס-עלית. בשטראוס שווק שוקולד רוזמרי בטבלאות, ממרח רוזמרי וגלידה תחת המותג רוזמרי, והוא היה אחד המותגים הבולטים של החברה, אך דעך בשנים האחרונות, בין השאר בשל החלטה של החברה לא להשקיע בו תקציבי פרסום ושיווק. כעת כאמור, מתכננת ליימן-שליסל להחזיר אותו למדפים, ולהתחיל להשקיע שוב בשיווקו בישראל. ליימן-שליסל היא הזכיינית בישראל של מותגים כגון שוקולד נוטלה, סוכריות טיק טק, מנטוס, וופל לואקר, שוקולד פררו רושה, מרסי וקינדר.



רוזמרי הוא המותג השלישי שמאבדת עלית לליימן-שליסל. לפני מספר חודשים עבר מותג הסוכריות על מקל "צ'ופה צ'ופס", וכן הסוכריות הקטנות בטעם מנטה, במותג "סמינט". בתגובה לשאלה האם מתוכנן מהלך פרסום לרוזמרי, אמר דובר ליימן-שליסל כי "בשלב ראשון נחזיר את המותג למדפים. בהמשך, לפי קצב והיקף המכירות, נחליט על דרכי הפעולה השיווקיים למותג".



הפעם האחרונה בה זכה רוזמרי לקמפיין גדול בישראל היתה ב-96', אז יצאה עלית בקמפיין טלוויזיה גדול, בו כיכבה הדוגמנית האמריקאית טיירה בנקס. הפקדת הקמפיין בידי דוגמנית שחומת עור נחשב אז למהלך נועז מצדה של עלית. באותה שנה אף זכתה עלית עבור הקמפיין בפרס מסע הפרסום המצטיין בתחום המזון.



בתגובה לשאלה כיצד איבדה שטראוס-עלית שלושה מותגי ממתקים לטובת ליימן-שליסל אמר דובר שטראוס-עלית כי: "שטראוס-עלית מתמקדת במותגים השייכים לחברה אותם היא בונה לטווח ארוך. שלוש הדוגמאות הללו הן של מותגים זרים, שהחברה העריכה כי הפוטנציאל שלהן מוגבל ובמקומם השקיעה וטיפחה מותגים מקומיים. בתחום טבלאות השוקולד, מפתחת החברה את המותג פרה (במקום רוזמרי ומותגים אחרים), ואכן ראתה הצלחה רבה בבחירה זו. בקטגוריית הסוכריות מתמקדת החברה במותג מאסט, והחליטה לוותר על המותגים סמינט וצ'ופה צ'ופס. גם כאן הוכחה הבחירה כנכונה בשל גידול משמעותי במכירות ובנתחי שוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully