וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיא מסבה שתי קרנות להשקעה במניות S&P500 ומניות ה-Small Cap

TheMarker

28.12.2005 / 11:52

פיא Small Cap USA תשקיע לפחות 50% מנכסיה במניות הנסחרות בארה"ב ומסווגות כ-Small Cap על ידי סוכנות בלומברג; ופיא S&P 500 תשקיע לפחות 75% מנכסיה במניות הנכללות במדד 500 S&P



ערב השנה האזרחית החדשה, חברת קרנות הנאמנות פיא מעדכנת את סל המוצרים הבינלאומי שלה. ביום ראשון הקרוב, 1 בינואר, תסב פיא את הקרן פיא עולמית לקרן בשם פיא Small-Cap USA, ואת פיא S&P100 לקרן בשם פיא S&P 500.



פיא Small Cap USA תשקיע לפחות 50% מנכסיה במניות הנסחרות בארה"ב ומסווגות כ-Small Cap על ידי סוכנות בלומברג. שווי השוק של חברות ה-Small Cap של בלומברג נע בין 250 מיליון ל-1 מיליארד דולר ארה"ב. על פי נתוני פיא, בחמש השנים האחרונות, היכה מדד מניות ה-S&P Small Cap את מדד ה-Nasdaq Composite (מצ"ב גרף). הקרן תשקיע גם במניות "ערך" (value) וגם במניות "צמיחה" (growth). הקרן מתאימה הן לתושבי ישראל והן לתושבי חוץ. המטבע העיקרי של הקרן הוא דולר ארה"ב.



פיא S&P 500 תשקיע לפחות 75% מנכסיה במניות הנכללות במדד 500 S&P. מדד זה מקובל בעולם כאחד המדדים המובילים והמייצגים ביותר את שוק המניות האמריקאי. המדד כולל בתוכו מדגם מייצג של 500 החברות מובילות מהסקטורים המובילים בכלכלה האמריקאית.



האסטרטג הראשי של Citibank, טוביאס לבקוביץ', חוזה בסקירתו למשקיעים מה-16 בדצמבר כי שוק המניות בארה"ב יהיה "שורי" בשנת 2006. לבקוביץ' מעריך, כי מחירי המניות יהנו מעצירה בעליית ריבית הבנק המרכזי בארה"ב, מהמשך ירידת מחירי הדלקים ומביקושים עודפים של המשקיעים הזרים.



לפיא יש קרנות נאמנות מנייתיות נוספות, כגון פיא נאסד"ק, המשקיעה במניות הנכללות במדד הנאסד"ק בארה"ב ופיא Medical, המתאימות גם לתושבי חוץ ובעלות מטבע עיקרי דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully