וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר מנויי הטלפון הנייד בסין הגיע בסוף נובמבר ל-388 מיליון

סוכנויות הידיעות

28.12.2005 / 13:28

מדובר בעלייה של 53.3 מיליון מנויים מסוף שנה שעברה - ממוצע של 4.84 מיליון מנויים חדשים בחודש ב-11 החודשים הראשונים של השנה; כך לפי נתוני משרד תעשיית המידע הסיני



סין ממשיכה להוביל בעולם במספר מנויי הסלולר: סוכנות הידיעות סינחואה דיווחה, לפי נתוני משרד תעשיית המידע הסיני, כי מספר מנויי הטלפון הנייד במדינה הגיע בסוף נובמבר ל-388 מיליון. מדובר בעלייה של 53.3 מיליון מנויים מסוף השנה שעברה, ובממוצע של כ-4.84 מיליון מנויים חדשים בחודש במהלך 11 החודשים הראשונים של השנה. נכון לסוף נובמבר, היו 29.1 טלפונים ניידים על כל 100 סינים. מספר משתמשי הטלפון הנייד בסין עבר את מספר מנויי הטלפון הקווי במדינה באוקטובר 2003.



היום דווח, כי שר הטלקום של סין אמר כי המדינה מוכנה לשירותי סלולר מהדור השלישי (3G), באיתות החזק ביותר עד כה כי רשיונות 3G עשויים להיות מונפקים בעתיד הקרוב. וואנג סודונג, העומד בראש משרד תעשיית המידע (MII), אמר בוועידה כי לאחר שנים של מאמץ, המדינה מוכנה כעת לפיתוח של 3G, דיווח "סאות' צ'יינה מורנינג פוסט". וואנג הוסיף, כי הם יקדמו בצורה פעילה ומעשית את הצמיחה הבריאה והמסודרת של הדור השלישי, אך לא אמר מתי יונפקו רשיונות הדור השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully