וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלם מערכות השלימה ביצוע תוכנית ארגון מחדש

אלי דניאל

4.7.2001 / 14:10

החברה חילקה את פעילותה לשלוש חטיבות, בין היתר כדי להקטין את הוצאותיה; טרם מונה מחליף למנכ"ל החברה שפרש לפני כשבועיים

מלם מערכות , הנמצאת בשליטת זאבי אחזקות בראשותו של גד זאבי, השלימה בימים אלו היערכות מבנית חדשה שנועדה לייעל ולחזק את יכולותיה ולהביא למיקוד בפעילויות הליבה שלה.

במסגרת ההיערכות החדשה, חילקה החברה את פעילותה לשלוש חטיבות עיקריות: אאוטסורסינג (Outsourcing), פרויקטים ותשתיות תקשוב. צעד זה נבע מהצורך בהתייעלות והקטנת הוצאותיה של החברה.

פעילות האאוטסורסינג כוללת כיום פרויקטים של מיקור חוץ, מחשוב סחר החוץ של מדינת ישראל, פיתוח טכנולוגיות ומערכות שכר ומשאבי אנוש. בראש חטיבת האאוטסורסינג יעמוד אלי אחי מרדכי, המשנה למנכ"ל, המכהן כיום כמנכ"ל החברה בפועל. זאת, לאחר שהמנכ"ל הקודם, אריה עמית, סיים לפני כשבועיים את תפקידו וטרם מונה לו מחליף קבוע.

פעילות החברה בתחום הפרויקטים עוסקת במתן פתרונות מחשוב אירגוניים בתחום מערכות המידע, וכוללת בין השאר את תחום ה-ERP, CRM, E-BUSINESS ושירותי ייעוץ. בראש חטיבת הפרויקטים יעמוד דני ימין, שכיהן עד כה כמנהל חטיבת מלם צפון.

לשתי החטיבות מצטרפת חטיבת תשתיות התקשוב, שמבוצעת על ידי החברה הבת, מלם תקשורת ומחשבים, הנמצאת בשליטתה המלאה של החברה. חטיבה זו עוסקת בתחום מערכות הפעלה (Novell NT ,Unix), חומרה ותוכנות תשתית, זמינות מידע וניהול אחסון מידע, אבטחת מידע ואבטחת גישה. בראש החטיבה יעמוד ירון הירשזון.

גלעד רבינוביץ', מנכ"ל זאבי אחזקות, מסר כי ההיערכות הפנימית במלם היא תוצאה של תהליך אסטרטגי שנמשך על פני הרבעון. "מלם השכילה לתרגם את צרכי השוק המשתנים לטובת חוג לקוחותיה, להעמיק ולהרחיב את הבסיס העסקי עליו היא נשענת, לשפר את ביצועיה ולהתמודד טוב יותר בשוק תחרותי", אומר רבינוביץ'.

את הרבעון הראשון של 2001 סיימה מלם עם גידול של כ-29% בהכנסותיה שהסתכמו ב-111.9 מיליון שקל. בשורה התחתונה, הפסידה החברה ברבעון הראשון כ-1.1 מילון שקל, בהשוואה לרווח של 2.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. מניית מלם נסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי חברה של כ-57.2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully