וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתרון AppShield של סנקטום ישולב בפלטפורמת האבטחה הפתוחה של צ'ק פוינט

צורי דאר

4.7.2001 / 12:03

ה-AppShield הוא אחד מפתרונותיה של סנקטום להגנה אוטומטית על יישומי אינטרנט; החברה צפויה לגייס בקרוב 30 מיליון דולר

חברת סנקטום, המפתחת תוכנות לניהול אבטחת יישומי אינטרנט, קיבלה אישור לפלטפורמת אבטחה פתוחה (OPSEC) עבור מוצר הדגל שלה, ה-AppShield 3.0, מחברת צ'ק פוינט. במסגרת האישור תשלב סנקטום את ה-AppShield 3.0 עם מוצריה של צ'ק פוינט, VPN-1 ו- FireWall-1.

מסגרת OPSEC של צ'ק פוינט , הנחשבת למובילה העולמית בפתרונות אבטחה לאינטרנט, קובעת את התקן לאבטחת האינטרנט באמצעות אספקת שילוב פיתוח ותפעול גומלין. ממשק OPSEC מאפשר ללקוחות לבחור מתוך היצע של כ-270 מוצרים של שותפי OPSEC, ולבנות מהם תשתית אבטחת אינטרנט משולבת.

מוצר ה-AppShield 3.0 משתמש בממשק רישום אירועים (ELA) של OPSEC בכדי לשלוח הודעת יישום הגנת רשת ספציפי ל-VPN-1/FireWall-1. כשה-AppShield 3.0 מזהה פעילות בלתי מורשית ברמת היישומים, הוא שולח למנהלי הרשת התראה המזהה את המחשב שיזם את ההתקפה וכן את משך ההתקפה.

סנקטום הוקמה ב-1997 על ידי גיל רענן ורן רשף. מוצרי החברה, ה-AppShield וה-AppScan, הם פתרונות להגנה אוטומטית על יישומי אינטרנט. על לקוחותיה נמנות PriceWaterhouseCoopers ,Fujitsu, בזק בינלאומי, הבורסה הישראלית, לאומי קארד ונטויז'ן.

בינואר 2000 השלימה סנקטום גיוס של 16 מיליון דולר לפי שווי של 87 מיליון דולר אחרי הכסף. על בעלי המניות שלה נמנים קרנות ההון סיכון סקויה, ולדן ישראל ומופת, אינטל קפיטל, זרוע ההון סיכון של חברת אינטל, ובית ההשקעות האמריקאי גולדמן סאקס.

לפני כשבוע התפרסם ב-TheMarker.com כי החברה צפויה להשלים בקרוב גיוס הון פרטי בהיקף של 30 מיליון דולר לפי שווי חברה שלא ייפול משווי הגיוס האחרון שלה בינואר 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully