וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: לונדון עלתה ב-0.5%; פאריס איבדה 0.3%; מגמה חיובית במגזר הדיפנסיווי

עפרה שלו

28.12.2005 / 20:24

מניות הנפט רשמו ירידות; דיימלר קרייזלר עלתה ב-1.6% בעקבות מכירת נכסים; יצרנית המזון והמשקאות קדבורי-שוופס עלתה ב-2.2%



המסחר באירופה הסתיים במגמה מעורבת: במגזר האנרגיה נרשמה מגמה שלילית - ירידות על רקע הירידות שנרשמו בימים האחרונים במחיר הנפט. המניות הדיפנסיוויות רשמו עליות. לונדון נסגרה בעלייה של 0.5%; פאריס ירדה ב-0.3%, ופרנקפורט נותרה ללא שינוי.



מדד בטחון הצרכנים בגרמניה עלה לשיא של חצי שנה בדצמבר, והגביר את ההערכות כי הוצאות משקי הבית בגרמניה יתאוששו בשנה הבאה ויעודדו את הצמיחה בכלכלה הגרמנית. מדד ביטחון הצרכנים של GfK עלה ל-3.8 לעומת 3.4 באוקטובר. מדד משני, הבודק את אמון הצרכנים בכלכלה, עלה מ-8.6 ל-11.9.



BP ירדה ב-0.1% על רקע ירידות במחיר הנפט. לקראת סוף המסחר באירופה החלו החוזים על הנפט לעלות. עתה נסחרים החוזים על הנפט הגולמי למסירה בפברואר, במחיר של 59.75 דולר בבורסת הסחורות של ניו יורק.



דיימלר קרייזלר (סימול DCX.DE) עלתה ב-1.6% בעקבות מכירת נכסים. יצרנית המכוניות הגרמנית-אמריקאית מכרה את חטיבת המנועים MTU פרידריכשאפן, וחטיבה של דטרויט דיזל, ל-EQT פרטנרס תמורת 1.6 מיליארד יורו (1.9 מיליארד דולר).



יצרנית המזון והמשקאות קדבורי-שוופס (סימול CBRY.L) עלתה ב-2.2%, על רקע עליות במגזר הדיפנסיווי, לאחר שהודיעה על מכירת חטיבת היינות הולנד האוס לחברת מיזקן אמריקה, תמורת 37 מיליון דולר.



יצרנית התרופות אסטרהזנקה (סימול AZN.L) עלתה ב-0.7% לאחר שהסכימה לשלם 300 מיליון דולר לטארגספט האמריקאית, בתמורה לשותפות בפיתוח ושיווק טיפול לאלצהיימר וסכיזופרניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully