וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר "הארץ" וערוץ 10: החמישייה הפותחת של רשימת הליכוד אחרי נתניהו ושלום - סער, נוה לבנת, לנדאו וארדן

יוסי ורטר

28.12.2005 / 21:52

החמישייה הכי לא רצויה: חזן, גבריאלי, גורולובסקי, גמליאל וקרא; 82% מחברי המרכז אמרו שהתקשורת גורמת להם עוול, בדרך שבה היא מסקרת אותם



חברי מרכז הליכוד שיבחרו בעוד כשבועיים את רשימתם לכנסת ה-17 היו רוצים לראות את חברי הכנסת גדעון סער, דני נוה, לימור לבנת, עוזי לנדאו וגלעד ארדן בצמרת הרשימה - לפי הסדר הזה (כאשר במקום הראשון נמצא היו"ר בנימין נתניהו ובמקום השני, המשוריין, סילבן שלום). כך עולה מסקר "הארץ-חדשות ערוץ 10", שבוצע על ידי חברת דיאלוג, בפיקוחו של הפרופ' קמיל פוקס מאוניברסיטת תל אביב.



על פי הסקר, שבוצע אתמול (שלישי) בקרב מדגם של 406 נשאלים, חברי הכנסת ישראל כץ, מיכאל איתן, ראובן ריבלין, יובל שטייניץ ומיכאל רצון, משלימים את העשיריה הראשונה (הנבחרת) בליכוד.



על פי סקר וסקרים אחרים, יו"ר סיעת הליכוד סער, הפך בשלוש השנים האחרונות לפוליטיקאי הפופולרי ביותר במפלגתו, והוא זוכה לאחוזי תמיכה גבוהים מאוד בקרב מי שנקבו בשמם של חמישה מועמדים (61.5%) מול 40.5% לנוה ו-35% ללבנת. שמו של סער מופיע בראש הרשימה של ה"ח"כים המצטיינים" לדעת חברי המרכז, כשאחריו מיכאל איתן, היו"ר הפעלתן של ועדת חוקה חוק ומשפט, המורד הרך, גלעד ארדן, יו"ר הכנסת ריבלין ובכיר המורדים, עוזי לנדאו.



מחצית מהמורדים ימצאו עצמם מחוץ לכנסת הבאה



מהסקר עולה שכמחצית מהמורדים ימצאו את עצמם מחוץ לכנסת הבאה. כאשר נשאלו חברי המרכז, מי מחברי הכנסת של הליכוד הם לא היו רוצים לראות מפאר את הכנסת הבאה התקבל הדירוג הבא: במקום הראשון יחיאל חזן, הח"כ המסובך והמסתבך ביותר בכנסת היוצאת, אביר ההצבעות הכפולות ופאנל ההצבעה הנעלם. אחריו, ח"כ ענבל גבריאלי, פרלמנטרית די חרוצה ואחריה מיכאל גורלובסקי שגם הוא זכור לרע מההצבעות הכפולות, ח"כ גילה גמליאל ואיוב קרא.



82% מחברי המרכז אמרו שהתקשורת גורמת להם עוול, בדרך שבה היא מסקרת אותם. רק 14% אמרו ההיפך. באשר לעתיד, חברי המרכז נשאלו אם היו רוצים שלאחר הבחירות "קדימה" והליכוד יתאחדו מחדש למפלגה אחת, בראשות שרון. 38% - מיעוט משמעותי - השיבו בחיוב, מול 56% שאמרו לא. התומכים הם, מן הסתם, אנשי מחנה שרון שמתגעגעים לאבא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully