וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תחלק דיווידנד בשיעור של עד 40% מהרווח

עומר שרביט

29.12.2005 / 9:42

אל על לא חילקה דיוודינד לפחות חמש שנים וסביר שמשפחת בורוביץ', באמצעות כנפיים, ישאפו להחזיר חלק מההשקעה בחברה

לאחר שנה לא קלה עבורם, משפחת בורוביץ' תוכל להתנחם בתוצאות המצויינות שהציגה השנה אל על, שהשליטה בה עברה אליהם בתחילת 2004. חברת התעופה הלאומית לשעבר, הודיעה היום על אימוץ מדיניות חלוקת דיווידנד של בין 20% עד 40% מהרווח הנקי השנתי אחרי מס. זאת, למעט רווחים שייוצרו ממימושים חד פעמיים כגון מכירת מטוסים וכו'.

אל על לא חילקה דיוודינד לפחות מזה חמש שנים וסביר שבעלי השליטה משפחת בורוביץ', באמצעות כנפיים, ישאפו להחזיר חלק מההשקעה בחברה. כנפיים מחזיקה קרוב ל-40% מהחברה ונשלטת בעמה על ידי משפחת בורוביץ' ואבשלום נוריאל.

החברה מסייגת את ההחלטה בכך שמדובר בשאיפה בלבד, שיישומה יהיה נתון להערכת הדירקטוריון בהתאם לשיקולי הנזילות והחבויות השונות שייווצרו למוביל התעופה הדומיננטי בישראל. מעמדה של אל על עשוי להישחק השנה במעט והחברה עשוייה לאבד את מעמדה כמוביל נקוב בקו הרווחי ביותר שלה לניו יורק.

זאת, מאחר ששר התיירות אברהם הירשזון צפוי לאשר את היותה של ישראייר מוביל נוקב נוסף בקו לניו יורק. בתוך כך הודיעה אל על גם על מינויו של אורי דנור לסמנכ"ל מכירות עולמי בחברה.

מניית אל על לא יישרה קו עם תוצאות אל על השנה, ורשמה תשואה שלילית של מעל 6% מתחילת השנה. אל הרוויחה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה קרוב ל-63 מיליון דולר, ביחס לרווח של כ-57 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully