וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילטון גרופ הבריטית קרובה למכירת עסקי המלונות שלה להילטון הוטלס האמריקאית ב-6.2 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

29.12.2005 / 9:52

כך דיווח "פייננשל טיימס" הבריטי; החברה הבריטית תישאר עם עסקי ההימורים שלה - לדברוקס; בכך תתמזג חברת הילטון מחדש, לאחר שפוצלה ב-1964



קבוצת המלונאות וההימורים הבריטית הילטון גרופ (סימול HG.L) קרובה למכירת עסקי המלונות שלה לחברה האחות האמריקאית הילטון הוטלס קורפוריישן (סימול HLT) ב-6.2 מיליארד דולר (3.6 מיליארד ליש"ט). כך דיווח העיתון הבריטי "פייננשל טיימס". החברות צפויות להודיע על העסקה, שתביא למיזוג החברה שפוצלה ב-1964, במהלך היום או בסוף השבוע.



בעת פיצול חברת הילטון, נותרה הילטון הוטלס עם המלונות בארה"ב, ואילו הילטון גרופ נותרה עם עסקי החברה ברחבי העולם מלבד ארה"ב. המיזוג יעביר את השליטה בכל עסקי המלונות בעולם להילטון הוטלס, ואילו הילטון גרופ תישאר עם עסקי ההימורים שלה. לדברוקס (Ladbrokes), רשת סוכנויות ההימורים של הילטון, תקבל את הסימול של הילטון בלונדון.



עם זאת, ייתכן כי בכוונת הילטון למכור גם את עסקי ההימורים. "פייננשל טיימס" דיווח לפני מספר ימים כי הילטון גרופ קיבלה פניות מחברות ההשקעה הפרטיות BC פרטנרס, בלקסטון ו-CVC פרטנרס, שהביעו עניין ברכישה אפשרית של עסקי ההימורים. לפי "פייננשל טיימס" העסקה עשויה להעניק לעסקי ההימורים שווי של 4-3 מיליארד ליש"ט (7-5.3 מיליארד דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully