וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממן ממציאה עצמה מחדש - משינוע מטענים לחברת לוגיסטיקה

טל לוי

29.12.2005 / 10:00

יו"ר ממן, נחמה רונן, מתכוננת לפתיחת התחרות בתחום ההטענה ב-2006 עם כניסת חברת סוויספורט; הפתרון: ממן נכנסת למגוון תחומים חדשים, למשל - תיקון מכשירי סלולר





ממן, כך מתברר, היא לא רק החברה שמחזיקה במסוף המטענים בנתב"ג. יש לה עוד כמה פעילויות, שאינן זוכות לתשומת לב רבה, על אף שבאמצעותן מקווה רונן לפצות על אובדן פעילות בשוק העיקרי, ואולי אפילו להגדיל את הרווחיות.



אחת החברות הבנות של ממן היא ארכיב 2000, שרכשה באחרונה את ארכיב ירושלים. החברה פועלת מול משרדי הממשלה, ומאחסנת את כל ארכיוני בתי החולים.



"כך, למשל", מסבירה רונן, "אם חולה נזקק לניתוח, הרופאים נזקקים לתיקו הרפואי. ממן תשלוף את המסמך המקורי, תסרוק אותו ותשלח אותו לבית החולים בתוך זמן קצר". נכון להיום מורכב רוב הארכיב מניירת, אך כל מידע חדש נסרק מיידית ועובר ישירות למאגר הממוחשב. רונן מרגיעה ואומרת שהמידע מאוחסן בהתאם לסטנדרטים שקובע החוק. בממן מתכוונים להרחיב את הפעילות בתחום הארכיב באמצעות פנייה לחברות ביטוח, משרדי עורכי דין "וכל מי שזקוק לשירותי ארכיון", למשל חברות ברוקרים.



אחת מספינות הדגל של החברה היא לוגיסטיקר, חברה המספקת שירותי מיקור חוץ בתחום הלוגיסטיקה. בלוגיסטיקר מרכיבים בעבורנו את הטלפונים הסולריים של אחת משלוש החברות הסלולריות הגדולות בישראל, ואף אורזים ומפיצים אותם לנקודות המכירה. רונן אף מציינת כי התיקונים המורכבים יותר נשלחים למעבדות החברה, ואינם מבוצעים במוקדי השירות.



גם הממיר הטלוויזיה הרב ערוצית מגיע מפורק, ובלוגיסטיקר מרכיבים את החיבורים המתאימים ומתקינים עליו את התוכנה. בתחום הטקסטיל פורקת החברה את המכולה, תופרת את תגיות הבגדים ומפיצה אותם בישראל. חברות בנות אחרות של ממן הן ממן Aviation, שמייצגת חברות תעופה רבות בתחום המטענים, וכן GHI, המספקת שירותי דיילות קרקע.



על אף שבממן משדרים אופטימיות, רונן מדגישה כי הפעילות של החברות הבנות (במיוחד בתחום הלוגיסטיקה) צריכה לגדול בלפחות 50% כדי לפצות על אובדן המונופול בתחום המטענים. בתחום המטען תיאלץ החברה לשפר את השירות כדי לעמוד בתחרות, וגם בתחום הלוגיסטיקה תצטרך להתמודד עם כמה וכמה שחקנים חזקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully