וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גייטס מגדיל את החזקותיו בברקשייר התאוויי של וורן באפט בפעם השנייה בפחות משבוע

עפרה שלו

29.12.2005 / 14:31

מייסד ומנכ"ל מיקרוסופט רכש מניות בחברת האחזקות בשווי של כ-2.7 מיליון דולר; לפני מספר ימים רכש מניות בשווי של 7.1 מיליון דולר; סך החזקותיו בחברה גבוה מ-350 מיליון דולר



מנכ"ל מיקרוסופט ביל גייטס רכש 30 מניות של חברת האחזקות של וורן באפט, ברקשייר התאווי, בשווי של כ-2.7 מיליון דולר. זוהי רכישת המניות השניה שלו בחברה בפחות משבוע. שווי 2 הרכישות הללו מסתכם בכ-7.1 מיליון דולר.



גייטס מחזיק עתה ב-4,020 מניות בברקשייר התאווי, על הרישום ברשות לני"ע בארה"ב (SEC). גייטס שילם בין 88,600 דולר ל-88,700 דולר למניה ברכישה שביצע ב-23 בדצמבר. סך ההחזקות הכללי של גייטס בחברה גבוה מ-350 מיליון דולר, על פי חישובים שערכה בלומברג. ביום רביעי ירדה מניית ברקשייר התאווי במסחר ב-100 דולר, למחיר של 88,500 דולר.



בדצמבר שעבר הצטרף גייטס למועצת המנהלים של ברקשייר התאווי, חברת האחזקות של המשקיע האגדי וורן באפט.



על פי המגזין פורבס, גייטס הוא האיש העשיר בעולם, והונו מוערך ב-51 מיליארד דולר. באפט הוא השני ברשימה, והונו מוערך ב-40 מיליארד דולר. שני המשקיעים המיליארדרים ספגו השנה הפסדים מהימור לא מוצלח נגד הדולר.



גם ברשימת הנדבנים הגדולים של המגזין "ביזנס וויק" מקדים גייטס את באפט במקום אחד: גייטס במקום השני ובאפט בשלישי. במקום הראשון ניצב מייסד אינטל, גורדון מור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully