וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד אגף המכס והמע"מ הגיש תביעת לשון הרע בסך 175 אלף שקל נגד מנהל רשות המסים, איתן רוב

עמית בן-ארויה

29.12.2005 / 15:37

רפי רותם - הממונה על פרויקטים ורכז מודיעין במחלקת החקירות באזור ת"א והמרכז - טוען כי רוב כינה אותו "מטורף ששולף נשק על עובדים, שורף דלתות במשרדים ואיש לא שפוי"



רפי רותם, הממונה על פרויקטים ורכז מודיעין במחלקת החקירות באזור תל אביב והמרכז באגף המכס והמע"מ, הגיש אתמול תביעת לשון הרע בסך 175 אלף שקל נגד מנהל רשות המסים, איתן רוב.



התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב על ידי רותם, העובד ברשות מזה 20 שנה. רותם טוען, כי במסגרת עבודתו, הוא נחשף לחומרים שעניינם מעשי שחיתות ומעילה בתפקיד של עובדים בכירים במערכת המכס והמע"מ. לפי התביעה, נחשף רותם לקשרים בין עבריינים המבריחים סיגריות לעובדי הרשות. לדברי רותם, קשרים אלו סייעו לעבריינים לחמוק פעמים רבות מתשלום מלא של המסים הנדרשים. מהתביעה עולה, שרותם הביא את הדברים לידיעת גורמים שונים ברשות, לרבות רוב עצמו, שסירב להיפגש עמו.



רותם טוען כי במהלך אוגוסט 2003, אמר רוב לשוקי משעול, מנהל אזורי מע"מ תל אביב, שרותם "הוא מטורף ששולף נשק על עובדים, שורף דלתות במשרדים ואיש לא שפוי". לדברי רותם, משעול דיווח לו על כך בנוכחות עובד נוסף. בתביעה נטען, כי בהזדמנות אחרת, אמר רוב לאופיר אקוניס, יועצו לשעבר של ח"כ בנימין נתניהו, שרותם שולף נשקים על עובדים. דברים אלו נאמרו לאחר שרותם חשף בפני אקוניס את פרשיות השחיתות האמורות, וביקש לסייע לו לקבוע פגישה עם רוב.



בכתב התביעה, טוען רותם כי "בדברים אלו יש כדי להשפיל את התובע ולבזותו, לפגוע במשרתו וכל זאת ללא שיש בהם עניין לציבור". בנוסף, ציין פרקליטו של רותם, עו"ד מנחם רובינשטיין, שהדברים הינם "חריפים וקיצוניים, מעליבים ותוקפניים, והם נועדו לערער את האמון בתובע ועמדו בסתירה ובניגוד למוטל ולמתחייב על התובע במסגרת תפקידו הרם". לדעת רותם, רוב "נהג בזדון ובחוסר תום לב משווע ביחסו לתובע מעשים פליליים כה חמורים".



ברשות המסים אומרים בתגובה: "מדובר בעובד המעורב בשנים האחרונות במסכת מתמשכת של סיכסוכים עם עמיתיו. במסגרת זו הוא הלין, בין היתר, על בכירים במחלקת החקירות. טענותיו נבדקו ע"י המשטרה והפרקליטות ונמצאו חסרות בסיס. הוא ערער בפני היועץ המשפטי לממשלה וגם שם נדחו טענותיו. הטיעונים המועלים בתביעת הדיבה הועלו כבר בתביעה שהגיש כנגד רשות המסים בבית הדין לעבודה. בעקבות צאתו לחופשה הוא מנסה למצוא פלטפורמה נוספת לטענותיו ולגרור לעניין גם את מנהל רשות המסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully