וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק של 30% במכירות המקוונות בעונת החגים בארה"ב ל-30 מיליארד דולר - יותר מרבע מכלל המכירות

סוכנויות הידיעות

29.12.2005 / 22:04

זינוק של 126% במכירות מחשבים ומוצרים נלווים וקפיצה של 109% במכירות מוצרי צריכה אלקטרונים; כך לפי סקר של גולדמן סאקס, נילסן/נטרייטינג והריס אינטראקטיב



המכירות המקוונות בעונת החגים בארה"ב הסתכמו ב-30.1 מיליארד דולר, גידול של 30% לעומת שנה שעברה ויותר מרבע מסך המכירות בחגים. כך עולה מסקר שערכו גולדמן סאקס, נילסן/נטרייטינג והריס אינטראקטיב, ואשר ממצאיו פורסמו היום.



המכירות המקוונות של מחשבים ומוצרים נלווים זינוק ב-126% לעומת תקופת החגים בשנת 2004, ל-4.8 מיליארד דולר. המכירות באינטרנט של מוצרי צריכה בתחום האלקטרוניקה גדלו ב-109% ל-4.8 מיליארד דולר, הודות לביקוש מוגבר למצלמות דיגיטליות ודגמים של נגן המדיה iPod של חברת אפל.



מכירות של מוצרי הלבשה נותרו הגבוהות ביותר ברשת, והסתכמו בעונת החגים החולפת ב-5.3 מיליארד דולר, גידול של 42% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.



עם זאת, המכירות המקוונות של צעצועים ומשחקי וידיאו רשמו ירידה של 9% לעומת עונת החגים הקודמת, והסתכמו ב-2.3 מיליארד דולר.



המכירות המקוונות בעונת החגים הנוכחית היוו 27% מכלל המכירות בעונה זו, לעומת 16% לפני ארבע שנים. מכירות באמצעות קטלוגים היוו 5% מהמכירות בעונת החגים, והמכירות בחנויות היוו 68% מכלל המכירות.



ממצאי הסקר של גולדמן סאקס, נילסן/נטרייטינג והריס אינטראקטיב מחזקים את התוצאות של סקרים נוספים שפורסמו, המצביעים על זינוק במכירות המקוונות בעונת החגים הנוכחית.



מוקדם יותר השבוע העריכה יחידת המחקר של חברת כרטיסי האשראי מאסטרקארד כי נרשם גידל של 20.1% במכירות באינטרנט בעונת החגים הנוכחית לעומת שנת 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully