וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות CIBC חתך את ההמלצה לסינרון ל"תשואת מגזר" והמניה מגיבה בירידה של כ-9%

עומרי כהן

30.12.2005 / 17:19

"כניסת מתחרים חדשים לשוק המכשור הרפואי לטיפולים אסתטיים תקשה על עמידה בתחזיות המוקדמות"; חתכו תחזיות לרבעון הרביעי ול-2006; צופים האטה בצמיחה בשנה הבאה



בית ההשקעות CIBC, מגדולי התומכים עד כה במניית סינרון, חתך היום את המלצתו למנייה מ"תשואת יתר" ל"תשואת מגזר". זאת, על רקע כניסת מתחרים חדשים לשוק המכשור הרפואי לטיפולים אסתטיים והחשש כי עקב כך תתקשה סינרון לעמוד בתחזיות המוקדמות ועשויה שלא להכות ברבעון הרביעי של 2005 את ממוצע התחזיות בשוק.



במקביל להפחתת ההמלצה, חתכו ב-CIBC את תחזיותיהם לביצועים של סינרון ברבעון הרביעי ובשנה הבאה, והעלימו את מחיר היעד הגבוה שהעניקו עד כה למניה - 62 דולר. בתגובה יורדת סינרון ב-9.3% ל-32.4 דולר ומשלימה ירידה של כ-30% מאז טיפסה לפני כשבועיים וחצי לשיא כל הזמנים של 46 דולר.



את תחזית המכירות לרבעון הרביעי חתכו ב-CIBC מ-31.5 מיליון דולר ל-26.3 מיליון דולר ואילו תחזית הרווח צומקה מ-58 סנט ל-50 סנט למניה (13.9 מיליון דולר). ממוצע תחזיות האנליסטים לביצועי סינרון בחודשים אוקטובר-דצמבר עמד עד כה על הכנסות של 29 מיליון דולר ורווח של 54 סנט למניה.



אולם ב-CIBC לא הסתפקו ברבעון הנוכחי וחתכו בשיעור חד גם את תחזיותיהם לביצועים שתציג סינרון ב-2006. על רקע מה שהם מכנים "היסטוריה של תנודות חדות ברווחיות החברות בתעשיית מוצרי הלייזר הקוסמטיים", כאשר מוצרים חדשים הופכים לוותיקים ונרשמת האטה במכירותיהם. ב-CIBC מכוונים בדבריהם למוצריה של סינרון בתחום הסרת השיער והסרת כתמי עור.



עקב כך נחתכה תחזית המכירות לשנה הבאה, מ-137 מיליון דולר ל-116 מיליון דולר, אשר משקפת צמיחה של 29% בהשוואה למכירות של כ-90 מיליון דולר הצפויות השנה, אשר ישקפו צמיחה של כ-55% לעומת אשתקד. גם במספרים מוחלטים מדובר על האטה בצמיחת המכירות, מ-32 מיליון דולר השנה ל-26 מיליון דולר בשנה הבאה. תחזית הרווח ל-2006 הופחתה מ-2.39 ל-2.04 דולרים למניה (56.3 מיליון דולר).



עם זאת, מעריכים שם כי ההשקה המוצלחת של מכשיר הוולה-סמות' לטיפול בצלולטיס לא נפגעה ומכירות המכשיר המשיכו לגדול גם ברבעון הרביעי. בנוסף, מסמנים ב-CIBC שני מנועי צמיחה עתידיים לסינרון בעלי פוטנציאל מכירות משמעותי. הראשון הוא קו המוצרים לטיפולי שיניים, אשר צפוי להיות מושק בשנה הקרובה, וקו מוצרים נוסף לשאיבת שומן לא חודרנית, המיועד להשקה ב-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully