וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

37 שנים אחרי - אינטל מחליפה את הלוגו

רונן סרברניק

30.12.2005 / 17:52

הסיסמה "Leap ahead" תחליף את הסיסמה "Intel Inside", אשר הושקה בשנות ה-90. חשפה שבב חדש למחשבים נישאים

אינטל, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, הודיעה היום על שינוי הלוגו בן 37 השנים כחלק ממאמצי מיתוג מחדש, אשר ידגיש את מעבר החברה מהתמקדות במחשבים אישיים למוצרי צריכה.

הלוגו המקורי של אינטל קורפ (סימול INTC), בעל ה-e המונמכת, יוחלף בלוגו בו מעין מערבולת אובלית מקיפה את שם החברה. הסיסמה "Leap ahead" תחליף את הסיסמה "Intel Inside", אשר הושקה בשנות ה-90 וסייעה ביצירת המותג החמישי בגודלו בעולם, בשווי של 36 מיליארד דולר, לפי קבוצת הייעוץ אינטרברנד.

החברה מסרה כי על אף שינוי הסיסמה, תמשיך החברה להשתמש בסיסמה הישנה במסעות פרסום למחשבים אישיים.

מנכ"ל אינטל, פול אוטליני, צפוי לחשוף פרטים נוספים בנוגע לתוכנית המיתוג מחדש במהלך תערוכת האלקטרוניקה שתיערך בשבוע הבא בלאס וגאס, אשר תכלול מספר רב של מוצרי אלקטרוניקה אישיים חדשים, דוגמת נגני מוזיקה דיגיטליים ומנורות לבישות.

אינטל סומכת על הביקוש של הצרכנים למוצרי מדיה דיגיטליים ולמוצרי רשתות, בעוד עסקי המחשבים האישיים של החברה נחלשים עקב תחרות עזה עם AMD, אשר נוגסת בשוק המחשבים האישיים, הנישאים והשרתים.

חלק ממאמץ המיתוג החדש מתמקד בהורדת הדגש משבבים בודדים והעברתו לפלטפורמות, צעד אשר החברה מצפה שיוביל לאינטגרציה של מוצרים רבים אשר עושים שימוש בטכנולוגיה של אינטל. כמו כן יוריד מסע הפרסום החדש את הדגש משבב ה"פנטיום" ויעבירו לשני מותגים אחרים: שבב ה"סנטרינו" במחשבים נישאים ומותג "ViiV", אשר מייצג מוצרים שונים שנועדו ליצור אינטגרציה בין מוצרי הבידור הבייתי השונים.

כמו כן חשפה היום אינטל שבב חדש למחשבים נישאים, אשר ישווק תחת השם "Core".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully