וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא בל מקבלת מתיחת פנים: SBC פותחת במסע שיווק אשר נועד לתת מתיחת פנים למותג AT&T הוותיק

ניו יורק טיימס

30.12.2005 / 22:56

החברה תציף את המדיה במותג חדש, הכולל עיצוב מחדש של הכדור הידוע של AT&T; פרסומות הטלוויזיה של AT&T ישודרו ב-30 ערוצים שונים בארה"ב וביותר מ-50 מגזינים ועיתונים לאומיים



מאת קן בלסון



חברת AT&T הפכה לחברת הטלפון הגדולה בארה"ב בחודש נובמבר, כאשר SBC קומיוניקיישנס, אחת מ-7 ה"בייבי בל'ס" המקוריות, רכשה את החברה. לאחר שהטמיעה את עסקי החברה בעסקיה ולאחר שלקחה את שמה, פתחו בכירים ב-SBC במסע שיווק חדש, אשר יציג את השאיפת החדשות של החברה הממוזגת.



מסע השיווק נועד לתת מתיחת פנים למותג AT&T הוותיק והפגוע, בשל טעויות עסקיות בעבר, פיטורים והפסדים גדולים. ב-1 בינואר תתחיל AT&T להציף את המדיה במותג חדש, הכולל עיצוב מחדש של הכדור הידוע של AT&T והסיסמה: "Your World. Delivered". הסיסמה אמורה להציג את החברה כמקור בו ניתן לרכוש את כל מוצרי התקשורת, החל בטלפון חוגה וכלה בסיבים אופטיים.



מסע השיווק יתחיל בשעות האחרונות של 2005. המסע יכלול פרסומות של החברה אשר יקיפו בניינים בכיכר טיימס, אחת מהן מאחורי כדור הנורות אשר יורד בדקה האחרונה של 2005. החברה תשיק 4 פרסומות טלויזיוניות שונות, אשר אחת מהן תעשה שימוש בקטעים מהסרט "2001: אודיסאה בחלל".



סרטון אחר יעשה שימוש בשיר "All Around the World" של להקת אואזיס הבריטית.



"המודעות יראו לאנשים שניתן לסמוך עלינו", אמרה קארן ג'נינגס, סגנית נשיאה בכירה ב-AT&T. "יהיה קשה מאוד לפספס אותנו". ואכן, פרסומות הטלוויזיה של AT&T ישודרו ב-30 ערוצי טלוויזיה שונים בארה"ב, ביותר מ-50 מגזינים ועיתונים לאומיים, בכ מ-100 עיתונים ופרסומים מקומיים וביותר מ-1,500 לוחות מודעות.



כמו כן מתכננת החברה פרסום במקומות פחות סטנדרטיים. פרסומת של החברה בניו יורק טיימס מגזין תעוצב כתשבץ אשר לשם פתרונו יש לענות על רמזים בנוגע לחברה. פתרון התשבץ יסייע להבין את המשמעות של התחדשות החברה.



על אף המאמצים הניכרים, טוענים מומחים בתחום המיתוג כי מסע הפרסום של SBC היה צריך לזנוח את מותג AT&T, אשר איבד מקרנו בקרב הלקוחות הצעירים. "מותג AT&T נפגע בשנים האחרונות באופן חמור עבור הצרכנים מעל לגיל 30 והוא למעשה חסר כל משמעות לצרכנים הצעירים מ-30", אמר ג'יימס א. כץ, מרצה לתקשורת באוניברסיטת ראטגרס.



כץ הוסיף כי על SBC היה לנהוג כמו חברת ורייזון, אשר ממזגת תחת שמה את החברות ניינקס, בל אטלנטיק ו-GTE. "ורייזון רצתה להתרחק ממה שייצגה AT&T".



המסע השיווקי של AT&T פונה גם ללקוחותיה העסקיים של AT&T וגם ללקוחותיה ב-13 המדינות בהן מפעילה SBC שרותי טלפוניה. באחד מסרטוני הפרסומת מתואר אדם אשר הולך ליד משאית של SBC, לאחר שהוא חולף אותה, הופך הלוגו על המשאית ללוגו החדש של AT&T.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully