וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי דינשטיין קונה מנמרוד טבי מגרשים בווירג'יניה תמורת 29 מיליון דולר במזומן ובאשראי

עומר שרביט

1.1.2006 / 9:47

דורות, שבשליטת דינשטיין, תקצה לטבי כ-20% מהחברה לפי 14 מיליון דולר שווי חברה - דיסקאונט של 13.5% על מחיר השוק; הנכסים מיועדים למגורים, מסחר ומלונאות



חברת , שבשליטת צבי דינשטיין, רוכשת שני נכסים נדל"ן בווירג'יניה ארה"ב, תמורת 29 מיליון דולר. התמורה תשולם למוכר, נמרוד טבי, במזומן, באשראי ובהקצאת חמישית ממניות דורות למוכר. שני הנכסים שוכנים בזרוע מפרץ צ'יסאפיק שבווירג'יניה.



המניות יוקצו למוכר תמורת 3.5 מיליון דולר וישקפו לחברה שווי של 14 מיליון דולר, המהווה דיסקאונט של 13.5% ממחיר השוק של החברה בתל אביב. בנוסף, דורות תשלם כאמור חלק מהסכום במזומן, בסיוע הלוואת נון ריקורס מבנק בארה"ב, כששני הנכסים ישועבדו ללא זכות חזרה ללווה.



עבור חלק מהתשלום תקבל דורות מטבי אשראי ל-5 שנים בריבית שנתית של 5%. בשלוש השנים הראשונות דורות תחזיר את ההלוואה בכפוף לתזרים שוטף שיתקבל מהנכסים הנרכשים. בנוסף, טבי ילווה לדורות הלוואה ל-5 שנים בסכום של לפחות 3.5 מיליון דולר ובריבית שנתית של 10%. גובה ההלוואה ייקבע לפי היקף האשראי שיעניק טבי לדורות לצורך הרכישה.



מגרש אחד שעבורו תשלם דורות 7 מיליון דולר, כולל שטח של כ-1,000 דונם הממוקמים בשכונת מגורים צמודי קרקע. השטח מיועד לחלוקה ל-26 מגרשים ודורות מתעתדת לבנות בו שכונת מגורים בשיתוף עם קבלנים מקומיים.



הנכס השני, תמורתו ישולמו 22 מיליון דולר, כולל 26 דונם בעיירה cape charles. בכוונת החברה לפתח את השטח לשימושי מגורים, מסחר ומלונאות בשיתוף עם יזמים מקומיים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully