וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר טק קנתה מגמול 25% מפרויקט נדל"ן בניו יורק תמורת כ-3 מיליון דולר

טל לוי

1.1.2006 / 10:57

גמול אמריקה השקעות מחזיקה כיום ב-90% מהזכויות בפרויקט Whitestone שבקווינס, ניו יורק, באמצעות תאגיד משותף עם יזם נדל"ן מקומי ותהיה זכאית לכ-50% מרווחי הפרויקט



מקבוצת שרם-פודים-קלנר הודיעה כי היא רוכשת באמצעות PKM Whitestone, LLC, חברה בת שלה, 25% מאחזקותיה של קבוצת בפרויקט Whitestone שבקווינס, ניו יורק, תמורת תשלום של 1.25 מיליון דולר, בנוסף להחזר חלקה היחסי בהלוואות הבעלים שהעבירה גמול לטובת הפרויקט.



גמול אמריקה השקעות מחזיקה כיום ב-90% מהזכויות בפרויקט Whitestone באמצעות תאגיד משותף עם יזם נדל"ן מקומי, המחזיק ב-10% הנותרים, ותהיה זכאית לכ-50% מרווחי הפרויקט. חלוקת ההכנסות מהפרויקט בחברה הבת של גמול, בין גמול ולידר טק, תיעשה באופן דו-שלבי, לאחר החזר של כל ההלוואות הבעלים, לרבות מחיר הרכישה.



בלידר טק מעריכים כי מדובר בהשקעה כוללת של עד 4 מיליון דולר (כ-3.1 מיליון דולר במועד ה-Closing והיתרה עם ההתקדמות בפרויקט). היקף ההשקעה הנוספת עשוי להשתנות בהתאם למימון שיתקבל לשלב הבנייה של הפרויקט. יתרת ההשקעה הנחוצה בפרויקט תבוצע על ידי היזם המקומי (השתתפות בסך של 10%) ובאמצעות מימון בנקאי ובלידר טק מנהלים בימים אלה מו"מ להתקשרות עם שותף בעסקה, אשר יביא את מרבית המימון הנדרש לרכישה בתמורה להשתתפות בחלוקת הרווחים.



הפרויקט ממוקם על גדת ה-East River בקווינס שבניו יורק בשטח כולל של כ-50 דונם וכולל גם כ- 20 דונם של זכויות מים. גמול פועלת בשיתוף עם היזם המקומי לאישור תוכניות בנייה של שכונת מגורים יוקרתית בת מעל 50 אלף מ"ר בנוי, שתכלול גם מרינה ומעגן סירות לבעלי הדירות. היקף הפרויקט הכולל מוערך בכ-125 מיליון דולר. פרק הזמן שיידרש לאישור התוכניות מוערך בכ-15 עד 20 חודשים. בנוסף, מחזיקה כיום לידר טק בעקיפין ב-2.5% מהזכויות של גמול לרווחים עתידיים מהפרויקט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully