וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק אגוד חתם היום על הסכם להפצת מוצרי הפנסיה של קבוצת הפניקס

שלומי גולובינסקי

1.1.2006 / 11:43

אגוד הינו הבנק הראשון הצפוי לפעול בתחום הפנסיה כבר במהלך החודש הקרוב; במסגרת ההסכם, ישווק בנק אגוד את קרן הפנסיה "עמית" של הפניקס, ואת קופות הגמל שלה "הפניקס גמל"



בנק אגוד חתם היום על הסכם להפצת מוצרי הפנסיה של קבוצת הפניקס. ההסכם שנחתם ממחיש את ההתקדמות של בנק אגוד בכניסה לייעוץ ושיווק מוצרי פנסיה בסניפי הבנק. אגוד הינו הבנק הראשון הצפוי לפעול בתחום הפנסיה כבר במהלך החודש הקרוב.



במסגרת ההסכם, ישווק בנק אגוד את קרן הפנסיה "עמית" של הפניקס, ואת קופות הגמל שלה "הפניקס גמל". בנק אגוד מנהל מגעים מתקדמים עם גופים נוספים בתחום הפנסיה, כדי להבטיח ללקוחות מגוון רחב של מוצרים פנסיונים.



האחריות על תחום הביטוח הפנסיוני בבנק אגוד מופקדת בידי עידית לוסקי, סמנכ"ל בכיר האחראית על בנקאות קמעונאית וניהול סיכונים, ושלומית יהב, מנהלת התחום הפנסיוני בבנק. מקבוצת הפניקס האחראי על הקשר עם הבנקים הוא גלעד שמחוני, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה.



דב קוטלר, מנכ"ל בנק אגוד, אמר כי כניסת הבנק לייעוץ פנסיוני תאפשר בניית מערך ייעוץ מקיף לטווח בינוני וארוך, בנוסף לייעוץ ההשקעות שביצע הבנק עד כה. "נוכל להציע לראשונה יעוץ אובייקטיווי בהתאמה אישית גם לטווח קצר וגם לטווח ארוך. שינויי החקיקה שנכנסים לתוקף בימים אלה, ביניהם השינוי בנזילות קופות הגמל, החובה להפקדה פנסיונית של עצמאים ומתן בחירה חופשית לעובד בהסדר פנסיוני הרצוי לו - כל אלה מקנים יתרון ליועץ פיננסי-פנסיוני בבנק, שיהיה מסוגל לענות על כל צרכיו של הלקוח", הוסיף קוטלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully