וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הקרנות ביל מילר הצליח להכות את מדד S&P 500 זו השנה ה-15 ברציפות

סוכנויות הידיעות

1.1.2006 / 12:23

מילר השיג תשואה של 6.02% - כ-3% מעל מדד S&P 500; התייקרות הנפט והעלאות הריבית העיבו, לדבריו, על השוק האמריקאי



ביל מילר, מנהל קרן המניות Value Trust Fund של לג מייסון, היכה זו השנה ה-15 ברציפות את מדד S&P 500 של שוק המניות האמריקאי. סיום מוצלח לשנת 2005 סייע למילר להשיג תשואה של 6.02% בקרן - 3% יותר ממדד סטנדרד אנד פור'ס (ללא חישוב עמלות). הקרן שמנהל מילר משקיעה 19.5 מיליארד דולר במניות של חברות גדולות בעיקרן.



מילר, בין מנהלי ההשקעות הנחשבים והמוערכים בוול סטריט, נהנה מרצף חסר תקדים של הצלחה בהשגת תשואות טובות מהמדד הנחשב לאמת מידה לביצועי שוק המניות בארה"ב. המתמודד הקרוב ביותר אליו ברצף הצלחות שכזה הוא מאנו דפטארי, מנהל Quaker Strategic Growth Fund ,אשר היכה את המדד במשך שמונה שנים רצופות.



מילר הזהיר לפני כחודשיים כי הוא עלול לשבור את רצף ההצלחות שלו ולהיכשל בנסיונו להכות את מדד S&P 500. באותה עת אמר כי שני גורמים מעיבים על השוק האמריקאי ביחס לשווקים העולמיים - התייקרות הנפט ועליית הריבית במשק האמריקאי. אולם לאחר שמחיר הנפט נסוג מעט, וסוף העלאות הריבית נראה באופק, מילר אמר כי שוק המניות האמריקאי יעלה, ואכן כך קרה.



מילר החמיץ הזדמנות לרשום תשואות גבוהות יותר מכיוון שלא השקיע במגזר מניות האנרגיה, המצליח ביותר בבורסה השנה. מנגד, השקיע מילר רבות במניות המגזר הגרוע ביותר - טלקום (7% מתיק ההשקעות), כולל מניית ספרינט נקסטל, שירדה ב-4% השנה. בין ההחזקות הגדולות האחרות שלו נמצאת יונייטד הלת', חברת שירותי הבריאות, שעלתה ב-40% השנה, וגוגל, ההצלחה האדירה של עולם האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully