וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעלי נייר חדרה תרכוש דלקים ושמנים מחברת דלק בהיקף של כ-420 מיליון שקל

שרון קדמי

1.1.2006 / 12:58

ההסכם כולל רכישת בנזין, סולר ושמנים בהיקף של 60 מיליון שקל בשנה, ורכישת מזוט בהיקף כולל של 60 מיליון שקל; תקופת ההסכם: ל-3 שנים עם אופציית הארכה ל-3 שנים נוספות



קבוצת מפעלי נייר חדרה תרכוש דלק ושמנים בהיקף של כ-420 מיליון שקל מחברת דלק. ההסכם כולל רכישת בנזין, סולר ושמנים בהיקף של 60 מיליון שקל בשנה, ורכישת מזוט בהיקף כולל של 60 מיליון שקל. תקופת ההסכם הינה ל-3 שנים עם אופציית הארכה ל-3 שנים נוספות.



מנכ"ל קבוצת מפעלי נייר חדרה, אבי ברנר, ציין כי בשנה האחרונה עלו מחירי הדלק והמזוט בשיעורים חריגים של כ-37% והשפיעו על תוצאות הקבוצה בהיקף של כ-30 מיליון שקל. "במטרה להתמודד עם העלייה במחירי הדלק, האיצה קבוצת מפעלי נייר חדרה מספר מהלכים, וביניהם ההסכם עם חברת דלק, אשר יסייע לשפר את התחרותיות והרווחיות של הקבוצה. מדובר במהלך כולל של קבוצת מפעלי נייר חדרה, שיוביל לחיסכון מצרפי בהוצאות הקבוצה בהיקף של כ-50 מיליון שקל בשנתיים הקרובות".



ההסכם עם חברת דלק כולל אספקת סולר הנצרך בתחנות פנימיות, חיצוניות וכן אספקת בנזין ומוצרי שמן הנמצאים בשימוש רב על ידי קבוצת מפעלי נייר חדרה. כמו כן, כולל ההסכם אספקת ציוד נלווה, דוגמת מתקני סולר פנימי, ציוד למוסך והתקני תדלוק אוטומטיים.



חברת מפעלי נייר חדרה מקדמת גם תוכנית להקמת תחנת כוח פרטית שתפעל על גז טבעי, וצפויה להוזיל עוד יותר את העלויות של החברה. התחנה בהיקף 400 מגהוואט, ההשקעה בה נאמדת ב-300-250 מיליון דולר והיא מתוכננת למכור את עודפי הייצור שלה לצרכנים אחרים. התחנה תספק למפעלי נייר חדרה חשמל וקיטור (בשיטת קוגנרציה). מפעלי נייר חדרה זקוקים לתחנה בהספק של 70-60 מגה ואט, ולכן זו תמכור את מרבית החשמל שתייצר למפעלים גדולים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully