וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות להגבלים עסקיים הגישה כתב אישום כנגד החברות פזגז וגז יגל על הסדר כובל

שרון קדמי

1.1.2006 / 13:44

החברות פזגז וגז יגל הסכימו להפסיק את התחרות שהתחוללה ביניהן על לקוחותיהן בבאר שבע וקרית גת במהלך המחצית הראשונה של שנת 2003



הרשות להגבלים עסקיים הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום כנגד חברת פזגז וחברת גז יגל ונושאי משרה בכירים בהן, בגין עבירה של הסדר כובל בתחום הגז הביתי בבאר שבע, קרית גת וירושלים.



על פי כתב האישום, הסכימו החברות פזגז וגז יגל להפסיק את התחרות שהתחוללה ביניהן על לקוחותיהן בבאר שבע וקרית גת במהלך המחצית הראשונה של שנת 2003. כמו כן, על פי כתב האישום, החברות הסכימו ביניהן, בתחילת 2003, כי גז יגל תפסיק להציע ללקוחות פזגז בירושלים מחירים נמוכים במיוחד ותציע ללקוחות מחירים גבוהים יותר.

על פי כתב האישום, ההסכמות התגבשו בסדרת פגישות בין מנהלי גז יגל ונושאי משרה בכירים בפזגז. חקירת הרשות להגבלים עסקיים בעניין החלה בשנת 2004, ובנובמבר 2005 נערך שימוע שבו נשמעו ונבדקו טענות החברות ומנהליהן.



לדעת רשות ההגבלים העסקיים, לעבירות המצוינות בכתב האישום יש לייחס חומרה רבה וזאת, בין היתר, משום שאין זו הפעם הראשונה שרשות ההגבלים העסקיים מגישה כתב אישום על הסדרים כובלים בתחום הגז. גם בכתב האישום הקודם, בעניינו מתנהלת כיום פרשת הוכחות בביהמ"ש המחוזי בירושלים, הואשמה פזגז במעורבות בהסדרים כובלים שתכליתם הימנעות מתחרות על לקוחותיהן של החברות האחרות בקרטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully