וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הפרסומאים השיק אתר אינטרנט חדש

3.1.2006 / 10:51

האתר, הגדול מסוגו עד כה, מכיל כ-50 אלף סרטונים, מודעות בעיתונות ומידע על מרבית משרדי הפרסום הפועלים כיום בארץ

איגוד חברות ה[[פרסום]] השיק את פורטל הפרסום עם מאגר מידע עצום לאחר עבודה של שנתיים והשקעה של מיליון שקל. האתר מכיל כ-50 אלף סרטוני פרסומת ומודעות פרסומת בעיתונות, מידע על מרבית משרדי הפרסום הפועלים כיום בארץ, מידע על מסעות פרסום ועל תחומים המשיקים לענף.

יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום בישראל אמר כי הוא מקווה שהאתר "החדש יהפוך במהרה לפורטל המוביל של ענף הפרסום בישראל ויספק מידע לא רק לעוסקים בענף אלא גם לסטודנטים, מכללות ולקהל הרחב".

הפרסומאי טל אשכנזי, יו"ר ועדת האינטרנט של איגוד חברות הפרסום אמר כי "אנחנו מנסים לא לתת לעצמנו להיסחף בהגדרות. אבל זה לא עוזר. יש כאן מהפכה אמיתית בכל מה שקשור לעבודתם של המפרסמים והפרסומאים. נוצר כאן כלי עבודה חזק מאין כמוהו שישפר עוד יותר את היכולת של בעלי המקצוע בענף להפיק [[קריאטיב]] מדויק ונכון".

באתר החדש ניתן לפרסם משרות לאיוש, לפרסם קורות חיים והצעות על ידי דורשי עבודה וספקי שירותים, לפרסם קורות חיים ללא פרטים אישיים מזהים ולעיין במשרות או קורות חיים של דורשי עבודה.

בנוסף, ניתן לגלוש לחדשות ענפיות ולהתעדכן בכל הקשור לענף, במידע על מחירוני פרסום ולקבל ניתוח של איש מקצוע על קמפיינים נבחרים.

שירות נוסף שהפורטל החדש מציע הינו דיוור אוטומטית לחברים שיקבלו אחת לשבוע חדשות ענפיות, הצעות עבודה, קורות חיים ועוד.

הגלישה באתר בחינם, עד לסוף מרץ ולאחר מכן חלק מהאתר יסגר לתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully