וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטי שמיר חייבים לאריאלי כחצי מיליון שקלים

איילה צורף

3.1.2006 / 13:43

החוב כואב במיוחד לפובליסיס-אריאלי, שכן המשרד השקיע משאבים ניכרים על מנת להתמודד במכרז שערכה שמיר לפני כ-9 חודשים

חברת סלטי שמיר, שקרסה בימים האחרונים, חייבת למשרד הפרסום שלה, פובליסיס-אריאלי, כחצי מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker.

מנכ"ל המשרד, יוסי ירקוני, אישר את הדברים. לדבריו, "פובליסיס אריאלי רכשה עבור חברת סלטי שמיר את זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה, במסגרת קמפיין שנערך בחודש מארס האחרון. מאז, קיבלנו רק חלק מהסכום עבור הקמפיין הזה, אבל את מרביתו - כ-480 אלף שקל - עדיין לא קיבלנו".

מדובר בחוב משמעותי למשרד בסדר גודל של פובליסיס-אריאלי, וספק אם בעליו יראה את הכסף בקרוב, אם בכלל. זהו אחד הסיכונים המשמעותיים שלוקחים על עצמם משרדי פרסום, שקונים עבור הלקוח את זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה ואת שטחי הפרסום בעיתונות. כך קרה גם לחברת מיוז, שרכשה את המדיה עבור קלאבמרקט, וזו האחרונה קרסה ולא שילמה לה.

החוב של שמיר כלפי פובליסיס-אריאלי הוא כואב במיוחד, שכן משרד הפרסום השקיע משאבים ניכרים על מנת להתמודד במכרז שערכה שמיר לפני כ-9 חודשים.

יחד עם אריאלי התמודדו גם פוגל לוין ו-GPS (משרד הפרסום לתקציבים קטנים של אדלר חומסקי). הללו אולי הפסידו במכרז, אבל הרוויחו בכך שלא נאלצו לספוג חוב בסדר גודל שכזה.

הקמפיין שערך אריאלי לשמיר הוכיח את עצמו בחודשיים הראשונים לאחר עלייתו לאוויר, אבל מיד לאחר מכן צנח חזרה נתח השוק של החברה ל-6% - נתח השוק בו החזיקה גם לפני עליית הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully