וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגל רכש 25% ממשרד מגזרים

איילה צורף

4.1.2006 / 11:54

במקביל באומן-בר-ריבנאי קיבל אופציה לרכוש 25% ממגזרים. שווי החברה עומד כיום על 5 מיליון דולר

משרד הפרסום מגזרים, העוסק בפרסום למגזר הרוסי, הערבי והחרדי, מכר 25% למשרד הפרסום פוגל אוגלבי. במקביל, חתם רוני אריאלי, בעל השליטה במגזרים, על הסכם שיתוף פעולה עם באומן-בר-ריבנאי, במסגרתו יכולים ראשי משרד הפרסום לרכוש 25% ממגזרים.

ממגזרים נמסר כי לפי הערכת שווי שנערכה לקראת העסקה, שווי החברה כיום עומד על 5 מיליון דולר, וכי השווי הסופי לטובת הרכישה ייקבע בסוף 2007. במסגרת ההסכם, מקבלת מגזרים בנוסף, הסכם ייצוג של אוגילבי לפעילות פרסום ברשות הפלשתינית וחיבור לקבוצת אוגילבי ברוסיה.

רוני אריאלי, יו"ר מגזרים אמר: "אני מכיר היטב את ראשי שני המשרדים יורם באומן ודוד פוגל. קשר לשני גופים אלו במתכונת אסטרטגית ועצמאית שאותה קבענו, יהיה נכון ויועיל לכל הצדדים המעורבים".

דוד פוגל יו"ר קבוצת פוגל אוגילבי: "מתוך הבנה שאין לקבוצה כוונה לפתח באופן עצמאי שירותי פרסום לשלושת המגזרים החשובים: ערבים, רוסים וחרדים - המהווים יחד כ-50% מאוכלוסיית ישראל - חשבנו שיהיה זה נכון וטבעי לחבור למגזרים".

יורם באומן: "לאחר עבודה משותפת וטובה של שנים על לקוחות משותפים עם מגזרים, קיבלנו את האופציה לרכוש מניות בחברה ונשקול בהמשך הזמן אם לממשה. אין לנו כוונה או מחשבה לנהל את החברה או להיות מעורבים בפעילותה. היא תמשיך לפעול כפי שעשתה עד כה באופן עצמאי מולנו ומול לקוחותיה".

על לקוחות מגזרים נמנים: מפעל הפיס, ברק, שיכון עובדים, H&O וניו-פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully