וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם השיוך מחדש של מנויי התקשורת הבינלאומית מוטל בספק

הארץ

5.7.2001 / 7:29

קווי זהב וברק מאיימות לבטל את כוונתן להסדיר את המחלוקת בהסכם, ולפנות בתביעה נגד בזק

מאת הדר חורש

הסיכוי להגיע להסכם השיוך המחודש של מנויי התקשורת הבינלאומית מתערער. קווי זהב וברק מאיימות לבטל את כוונתן להסדיר את המחלוקת בהסכם, ולפנות בתביעה נגד בזק . חברת בזק היתה אמורה להתחיל ביום ראשון במשלוח מכתבי שיוך לכ-530 אלף מנויים, שעל פי החשד שויכו לחברת בזק בינלאומי, שלא על פי הכללים שנקבעו על ידי משרד התקשורת.

ההחלטה על שיוך המנויים המחודש התקבלה בעקבות הסכם שנחתם בין שלוש החברות - בזק בינלאומי, קווי זהב וברק - שקיבל את אישור משרד התקשורת. לאחר שנחתם ההסכם ביקשו קווי זהב וברק להוציא מרשימת המשויכים מחדש את המנויים ששייכו עצמם לאחת משתיהן.

בין הצדדים הוסכם כי אם יגיע מספר המשויכים לקווי זהב או ברק ל-15% (כ-80 אלף), יבוטל מבצע השיוך כולו. לאחר שהתברר כי מספר המנויים של קווי זהב וברק קטן מ-15%, הוחלט לקיים את המבצע.

אך בסוף יוני העלתה בזק דרישה להוציא מהמשאל גם מנויים שלה, ששויכו אליה, לדבריה, על פי הכללים. בבזק אמרו כי מדובר בכ-100 אלף מנויים. בקווי זהב ובברק התנגדו לכך, ואמרו כי מדובר בתרגיל של בזק, שדאגה לשייך לעצמה כחוק את המנויים בעלי החשבונות הגדולים ביותר מהמאגר, והשאירה למתחריה אפשרות לזכות בנתח מהמנויים האחרים.

המנויים שיצטרפו לכל אחת משתי החברות אינם צפויים לתרום תרומה משמעותית להכנסתן, אך יש להם משמעות רבה בקביעת יחסי הכוחות בין שתי החברות, במסגרת המו"מ שהן מנהלות ביניהן למיזוג.

בזק בינלאומי מסרה כי היא מוכנה לקיים מיד את ההסכם שנחתם כלשונו, כלומר לכלול במבצע השיוך מחדש גם את המנויים המשויכים כחוק לאחת משלוש החברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully