וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וריסיטי ממשיכה להסתמן כהצלחה: רוברטסון סטיבנס מאמין ביכולתה לעקוף את תחזיותיו לרבעון

גתית פנקס

5.7.2001 / 12:35

לאחר זינוק של 140% מאז הנפקתה, יש עוד לאן לשאוף: בבית ההשקעות אומרים כי לאור הצמיחה הקבועה של החברה, מגיע לה להיסחר בפרמיה; מחיר היעד גבוה ב-30% ממחירה היום

חברת וריסיטי הישראלית ממשיכה להסתמן כמי שצולחת את התקופה האחרונה בצורה טובה במיוחד, דבר שבא לידי ביטוי גם במחיר המניה וגם בתוצאות הכספיות שלה.

בתחילת השבוע זכתה החברה מראש העין להיות מוזכרת ב-CBS MarketWatch כהנפקה הטובה ביותר מתחילת השנה ועד תחילת יולי, וזאת מאחר שהמניה, שהונפקה במחיר של 7 דולרים, הצליחה להשיג מאז תשואה של כ-140%.

חדשות טובות עבור החברה מגיעות היום בדמות דו"ח חדש של בית ההשקעות רוברטסון סטיבנס (החתם הראשי של הנפקת החברה), שדואג לשחרר צפירת הרגעה לגבי תוצאותיה הכספיות לרבעון השני: "אנחנו מאמינים שהחברה סגרה בצורה מוצלחת את הרבעון", אומרים האנליסטים ג'ון באר ולוקאס ביאנקי.

החברה יכולה אף לעקוף תחזיות

וריסיטי מפתחת טכנולוגיות ומוצרי תוכנה המשמשים לאימות יעיל של תכנוני מערכות דיגיטליות, והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-340 מיליון דולר. הרבעון המוצלח של החברה, כך אומרים האנליסטים, יוביל לכך שהיא תפגוש או אף תעקוף את תחזיותיהם, שמדברות היום על הכנסות של 8.7 מיליון דולר ועל רווח של 2 סנטים למניה.

ואם זה לא מספיק, הם מציינים כי החברה אף בנתה צבר הזמנות טוב במהלך הרבעון, כך שגם את תוצאות הרבעון הבא היא אמורה להצליח להדביק (הכנסות של 9.7 מיליון דולר ורווח של 5 סנטים למניה).

הכנסותיה של וריסיטי מגיעות משני כיוונים עיקריים: האחד הוא רכישת התוכנה שלה, והשני הוא עבור רשיונות ותחזוקה. ברוברטסון סטיבנס מעריכים כי בשנת 2001 כ-60% מההכנסות יגיעו מרישוי של מנויים, מה שתורם לצפיות של החברה, שכן מדובר בעסקות שקיימות כבר היום, ושהתשלומים עליהן זורמים לחברה במהלך השנה.

שולי רווח גולמי גבוהים

בנוסף, מאחר שההכנסות של וריסיטי מבוססות על מכירות של תוכנה, שולי הרווח הגולמי שלה הם גבוהים ביותר, וצפויים להסתכם ברבעון השני ב-88.9%. "אנחנו ממליצים לרכוש את המניה", אומרים האנליסטים ומותירים את מחיר היעד למניה ברמה של 22 דולר - כ-30% מעל למחירה היום.

הם מוסיפים כי לוריסיטי מגיע להיסחר בפרמיה לאור תזרים המזומנים החזק שלה (רווחיות כבר החל מהרבעון השלישי של 2000), והצפיות הגבוהה שלה. ב-2001 כולה האנליסטים מעריכים כי החברה תדווח על הכנסות של 38.3 מיליון דולר ועל רווח של 17 סנט למניה, המשקף לחברה היום מכפיל של 98.8. מחיר היעד של 22 דולר משקף לחברה מכפיל של 60 על בסיס הערכות הרווח לשנת 2002.

"וריסיטי פגיעה פחות ממתחרותיה לירידה בתקציבים לתכנון דיגיטלי, גם בגלל המובילות הטכנולוגית שלה והן לאור צבר ההזמנות החזק שלה", מסכמים האנליסטים. את התוצאות לרבעון השני החברה תפרסם ב-23 ביולי, לאחר המסחר.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully