וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וודאפון ממשיכה לצמוח: הוסיפה 3 מיליון מנויים ברבעון השני

עפרה שלו

5.7.2001 / 15:51

חברת הסלולר הגדולה בעולם משרתת עתה 93.1 מיליון מנויים בעולם

וודאפון הודיעה היום כי ברבעון השני של השנה הצטרפו 3 מיליון מנויים חדשים למאגר המנויים שלה, מתוכם 300 אלף בבריטניה. עתה משרתת החברה 93.1 מיליון מנויים ברחבי העולם.

חברת הסלולר הגדולה בעולם מסרה כי הגידול במספר לקוחותיה ברבעון השני עולה בקנה אחד עם התחזיות. וודאפון רשמה גם תוספת של 7.1 מיליון מנויים כתוצאה מהרחבת החזקותיה בחברות או מרכישות. מאגר המנויים, הכולל מנויים של חברות בבעלות חלקית או מלאה, כולל 202.6 מיליון מנויים.

ברבעון הראשון דיווחה וודאפון על האטה בצמיחת מספר המנויים ורשמה גידול של 4.4 מיליון מנויים חדשים. וודאפון אמרה אז כי מגמה זו תימשך השנה. החברה הבריטית הסבירה אז כי הירידה במספר המנויים החדשים משקפת את המדיניות החדשה שלה. רמת החשיפה לטלפונים סלולריים כבר גבוהה, ולכן על מפעילות הסלולר להתמקד בהגדלת הרווחים ממנויים קיימים.

ההפסד הנקי של וודאפון הגיע בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במארס ל-13.8 מיליארד דולר בעקבות עלויות רכישת מאנסמן. וודאפון דיווחה על רווח תפעולי שנתי (EBITDA) של 10 מיליארד דולר - גידול של 28% לעומת השנה המקבילה - בהתאם לתחזיות.

ההפסד שרשמה וודאפון נבע ממחיקה של 18 מיליארד דולר בגין רכישות, שהגדולה בהן היתה מאנסמן הגרמנית. רכישת מאנסמן, תמורת 157 מיליארד דולר, הפכה את וודאפון לחברת הסלולר הגדולה בעולם. בתקופה המקבילה רשמה וודאפון רווח של 700 מיליון דולר.

למרות הרכישות המאסיוויות, וודאפון היא חברת הטלקום היחידה באירופה עם חוב הקטן מ-10 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully