וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סרגון עולה כ-14% בשל ההסכם עם נוקיה

עומרי כהן

9.1.2006 / 23:08

עסקה של 2.4 מיליון דולר למגל. גילת פרשה רשת של 240 תחנות לוויין. אם סיסטמס בשיא של יותר מ-5 שנים

בוול סטריט נפתח יום המסחר במגמה מעורבת עם שינויים קלים בלבד במדדי המובילים. מדד נאסד"ק עולה ב-0.1% ומדד דאו ג'ונס יורד בשיעור דומה. בקרב המניות הישראליות בולטת סרגון בעלייה של 13.5% לאחר שחתמה על הסכם OEM עם ענקית הסלולר, נוקיה. צ'ק פוינט מתממשת ב-1.5% לאחר עלייה שבועית של 10.3%. מנגד ממשיכה אם סיסטמס להתחזק ומוסיפה עוד 2.2%.

סקירת טרום מסחר


בוול סטריט מצביעים החוזים העתידיים על פתיחה מעורבת עם תנודות קלות של עד 0.1% במדדי המניות המובילים, לאחר הפתיחה הסוערת שרשם השוק בשבוע הראשון של 2006. המדדים המובילים השלימו עליות של 2.3% (דאו ג'ונס), 4.6% (נאסד"ק) ו-3% (S&P 500), וטיפסו לרמות שיא של יותר מארבע שנים וחצי. את הסיבות לעליות הסבירו בשבוע שעבר בשוק, בתחזיות לסיום קרוב של העלאות הריבית בארה"ב, אשר החזירו את הקונים לשוק לאחר הירידות בדצמבר. כסף חדש שהגיע לשוק תרם גם הוא למגמה החיובית.

היום עשויים המשקיעים לעצור ולקחת קצת אוויר, לאחר העליות האחרונות ולקראת פתיחתה הרשמית של עונת הדו"חות הכספיים לרבעון הרביעי - היום לאחר סיום המסחר. את העונה תפתח כרגיל ענקית האלומיניום, אלקואה. בוול סטריט מצפים לצמיחה דו-ספרתית ממוצעת ברווחי החברות הגדולות ואם כך אכן יקרה, עשויים המדדים להמשיך ולטפס בשבועות הקרובים.

בקרב המניות הישראליות תנסה אם סיסטמס לשמור על המומנטום החיובי. לאחר שזינקה ב-68% ב-2005, הוסיפה בשבוע שעבר המניה עוד 8.3% לרמתה הגבוהה ביותר מאז אוקטובר 2000.

צ’ק פוינט השלימה בערב שבת טיפוס שבועי של 10.3%, לאחר שאיבדה אשתקד כ-19% מערכה.

יצרנית מערכות הביטחון, מגל, דיווחה היום על עסקה בהיקף של 2.4 מיליון דולר. במסגרת העסקה, תספק חברה בת של מגל במקסיקו לבתי כלא במדינה, מערכות למניעת חדירות וציוד וידיאו למעקב.

גילת דיווחה על פרישת רשת של 240 תחנות לוויין זעירות בחנויות רשת הקוסמטיקה או-בוטיקאריו בברזיל.

חברת ציוד התקשורת האלחוטית, סרגון, חתמה על הסכם OEM (מכירה תחת מותג) עם ענקית הסלולר הפינית נוקיה, ומנייתה מגיבה כעת בעלייה של 12% במסחר שלפני הפתיחה. בסרגון ציינו כי מדובר בעליית מדרגה ברמת שיתוף הפעולה שבין שתי החברות. מוצרי סרגון אמורים לאפשר לנוקיה לספק פתרון מלא למפעילות תקשורת סלולריות, שיכלול שירותים משולבים של קול ונתונים בקצבים גבוהים ויותאם לרשתות הדור השלישי.

חברת NDS הכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית, סמסונג, ועם יצרנית השבבים ברודקום, לפיתוח שרת בידור ביתי חדש. השרת החדש יאפשר למשתמשים ליהנות מצפייה בטלוויזיה באיכות שידור גבוהה בכמה חדרים בבית המחוברים לשרת, ולא רק בחדר שבו ממוקם הממיר המקליט. הוא גם יאפשר להעביר תכנים דוגמת וידיאו, מוסיקה, משחקים ותמונות בין הממיר הדיגיטלי למכשירים ניידים ולחבר מגוון של מוצרים היקפיים, כמו מדפסות ומצלמות אבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully