וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MVV אנרגיה מקימה קרן בסכום של 42 מיליון דולר להשקעות בחברות סטארט אפ במגזר הטכנולוגיה

סוכנויות הידיעות

5.7.2001 / 19:46

MVV שותפה בחברת מאי.נט (Main.net) הישראלית; החברה החדשה מתכוונת להשקיע בכ-30 חברות

חברת החשמל הגרמנית MVV אנרגיה הודיעה היום על הקמת חברה חדשה בשם MVV Innovationsportfolio, שתשקיע בחברות סטארט אפ בתחום הטכנולוגיה.

ההון הראשוני להשקעות שיעמוד לרשות החברה החדשה, שבסיסה במנהיים, גרמניה, יהיה 23.7 מיליון דולר במזומן ו-18.6 מיליון דולר לא במזומן.

הקרן תשקיע בטכנולוגיות מתפתחות הקשורות לעסקי הליבה שלה, ובכלל זה טכנולוגיות אנרגיה לא מתכלות ומבוזרות, אספקה ושמירה של אנרגיה, ניהול אנרגיה ואיכות כוח, טלקום ואינטרנט.

החברה החדשה מתכוונת להשקיע בכ-30 חברות. חברת ניהול ששמה לא נמסר תפקח על ניהול תיק ההשקעות, מסרה MVV, שתהיה שותפה באחריות מלאה בחברה, אך לא תחזיק במניות שלה.

MVV שותפה לחברת מאי.נט (Main.net) הישראלית, המפתחת מערכות תקשורת לגישה רחבת פס על קווי חשמל, שיוכלו לספק שירותי טלפוניה ואינטרנט מהיר על רשת חשמל קיימת לכל שקע חשמל.

בחודש נובמבר 2000 הודיעה מאי.נט על הקצאה בת שלושה חלקים של 10% ממניותיה ל-MVV לפי שווי של 120 מיליון דולר.

MVV מייצרת ומספקת חשמל ודלק לחימום, עוסקת במסחר בחשמל, וכן מפעילה מפעל לייצור חשמל מפסולת. פעילויות אחרות של החברה כוללות שיווק וחלוקה של גז טבעי ומים, וכן אספקה של שירותים קשורים, כולל מסחר באנרגיה, שירותי אנרגיה, ייעוץ בביצוע פרויקטים, תקשורת וניהול מתקנים לייצור אנרגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully