וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפמן מתקדמת אל המוסדות הפיננסיים בארה"ב

שרון שפורר

10.1.2006 / 11:23

נובה האמריקנית תוסיף 4 ממסופיה לקשת המוצרים שהיא מציעה. נשיא ומנכ"ל ליפמן ארה"ב: "מדובר בצעד גדול"

ספקית מערכות התשלומים האלקטרוניות - חברת ליפמן הנדסה אלקטרונית - הודיעה הבוקר כי מסופי ה-NURIT שלה מדגם 8000S, מדגם 8230 ומדגם 2085, קיבלו הסמכה מדרגה B של חברת נובה האמריקאית, המספקת תשתיות לסליקת תשלומים בארה"ב ובאירופה.

משמעות ההסמכה היא הוספת המסופים של ליפמן, היכולים לסייע בכל טווח יישומי הסליקה של נובה, ובכלל זה טיפול בכרטיסי אשראי, כרטיסי משיכה, צ'קים, כרטיסי מתנה, המחאות אלקטרוניות והמרות מטבע דינאמיות. נובה תוכל להציע את המסופים לסוחרים ולמוסדות איתם היא עובדת, ולתמוך בהם.

דייויד סטריידר, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ולפעילות בינ"ל בנובה, אמר כי "הוספת מסופי נורית לקשת המוצרים הרחבה שאנו מציעים, תאפשר ללקוחות לבחור את המסופים שלהם מבין הפתרונות המובילים בשוק".

בכירי ליפמן נמנעים בימים אלה מלדבר עם התקשורת, לקראת פרסום התוצאות הכספיות של החברה ב-7 בפברואר 2006, אך נשיא ומנכ"ל ליפמן ארה"ב, רוברט סטריאנו אמר כי "קבלת הסמכות אלו מהווה צעד גדול וחשוב ביישום האסטרטגיה שלנו להגדיל את עסקי ליפמן ארה"ב מעבר לשוק ה-ISO (ארגון מכירות העצמאיים), שבו התמקדנו עד כה. במהלך 2005 עשינו צעדים משמעותיים קדימה, והנחנו את היסודות להמשך הצמיחה של ליפמן גם ב-2006".

בתחילת חודש דצמבר, העלה בנק ההשקעות העולמי מריל לינץ' את מחיר היעד למניית ליפמן ב-3 דולרים ל-28 דולר. "העלאת מחיר היעד מגיעה על רקע הביטחון הגובר שלנו בעתיד החברה בטווח הקרוב, כמו גם בטווח הרחוק. הדבר מבוסס על הזמנות חדשות שקיבלה ליפמן בשני שווקים חדשים - גרמניה ומקסיקו, פגישות חיוביות שקיימנו עם הנהלת החברה, והפוטנציאל הטמון ברכישה החוזרת עליה הודיעה החברה", כתב האנליסט גרגורי סמית'.

מאז נגרעה ליפמן ממדד המעו"ף ביום המסחר הראשון של שנת 2006, טיפסה ליפמן ב-3.6%, ובשעה זו היא מוסיפה עוד 0.9% במחזור לא גבוה כזה שהיתה מורגלת אליו במדד המוביל של ת"א, המסתכם בכ-1.7 מיליון שקל בלבד. בוול סטריט חתמה ליפמן את המסחר אתמול במחיר של 24.1 דולר - מתקרבת אל עבר מחיר היעד שהעניק לה מריל לינץ' בתחילת דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully