וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגי אשל תמונה למנכ"ל ראובני-פרידן בתוך חודשיים

איילה צורף

10.1.2006 / 15:23

למרות הקידום המשמעותי לו זכתה אשל במשרד, היא לא צפויה לקבל מניות בשנה הראשונה לכהונתה

סיגי אשל תמונה למנכ"ל משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG בתוך כחודשיים - כך נודע ל-TheMarker; בשנה וחצי האחרונות מכהנת אשל כמשנה למנכ"ל במשרד, כאשר אודי פרידן, שותף במשרד, מכהן כמנכ"ל.

למרות הקידום המשמעותי לו זכתה אשל במשרד, היא לא צפויה לקבל מניות בו בשנה הראשונה לכהונתה. זאת, למרות שבמשרדי פרסום גדולים ובינוניים אחרים, מנכ"לי המשרד זוכים לאחוזים בודדים בבעלות על המשרד.

פרידן ואשל סרבו להתייחס לידיעה.

מאז עזב אורן יוניוב את תפקיד מנכ"ל ראובני-פרידן לטובת ניהול חברת רכש המדיה יונייטד (האחראית על קניית שטחי פרסום עבור לקוחות משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן), החליטו השותפים במשרד על חזרתו של פרידן לתפקיד המנכ"ל.

ההחלטה על מינויה של סגל כמחליפה של פרידן התקבלה כבר לפני מספר חודשים. אמנם כניסתה לתפקיד תתבצע בהדרגה, ותסתיים בתוך כחודשיים, אך כבר כיום נחשבת אשל כבכירה ביותר במשרד, אחרי שני השותפים בו.

בתפקידה הקודם בענף הפרסום, טרם הגיעה לראובני-פרידן, שימשה אשל סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן אריקסון. בין שני המשרדים היא ערכה ניסיון קצר בתפקיד ניהול חברת קידום המכירות מומנטום, אף היא מקבוצת מקאן אריקסון.

ראובני-פרידן הוא משרד הפרסום החמישי בגודלו בישראל. לקוחותיו הבולטים של המשרד הם שטראוס-עלית, פרטנר, בנק המזרחי, קסטרו ויפאורה-תבורי. אחד האתגרים הגדולים של אשל הוא מהלך המיתוג מחדש של בנק המזרחי שייערך השנה, אותו היא אמורה להוביל מצידו של משרד הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully