וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: רדוור עולה ב-3% בתגובה להעלאת המלצה

עומרי כהן

10.1.2006 / 23:05

סרגון עלתה אמש ב-13.5% וב-CIBC החליטו להעלות לה המלצה ל"תשואת יתר" - המניה עולה עוד 5.4%


בוול סטריט עוצרים היום המשקיעים לקחת אוויר ולאחר הראלי של הימים האחרונים רושמים המדדים ירידות שערים מתונות. מדד נאסד"ק מאבד 0.5% ומדד דאו ג'ונס יורד ב-0.5%. בקרב המניות הישראליות בולטת רדוור בעלייה של 3.5%, לאחר שבית ההשקעות אופנהיימר העלה את המלצתו למניה מ"נייטרלי" ל"קנייה". סרגון עולה עוד 5.4%, לאחר שבית ההשקעות CIBC העלה את המלצתו למניה ל"תשואת יתר", בעקבות הסכם ה-OEM עם נוקיה, שהזניק אתמול את המניה ב-13.5%. צ'ק פוינט מאבדת 1.1%.

סקירת טרום מסחר


החוזים העתידיים על המדדים המובילים מאותתים - וול סטריט צפויה לפתוח את יום המסחר השני בשבוע בירידות שערים, לאחר שאתמול השלימה חמישה ימי מסחר רצופים של עליות, מגמה שהביאה את מדד הדאו ג'ונס, מוטה התעשיות המסורתיות, לחצות את רף 11,000 הנקודות - לראשונה מאז שנת 2001. המדד חצה את הרף הפסיכולוגי בנקודה אחת והתקרב עד כדי 6.5% משיא כל הזמנים. המגמה החיובית בניו יורק שלחה גם את הנאסד"ק לרמות שיא של ארבע שנים וחצי בגובה 2,318 נקודות.

היום עשויים להכביד על הסנטימנט בוול סטריט מחירי הנפט, שמטפסים ב-58 סנט ל-64.08 דולר לחבית בעקבות החששות מתוכנית הגרעין של איראן וגם היחלשות הדולר אל מול המטבעות העיקריים בעולם.

מקרב המניות הישראליות עשויה לרכז היום את עניין המשקיעים מניית אלווריון, שלאחר שנה מאכזבת למדי הניבה למשקיעים מאז תחילתה של 2006 תשואה מרשימה של כ-6%. היום הודיעה החברה, כי גאנה טלקום רכשה מערכת שלה ב-3 מיליון דולר. עסקה חדשה זו, אשר אמורה להרחיב את רשת הפס הרחב בעיר הבירה של גאנה, בוצעה בחלקה ברבעון הרביעי של 2005 ותימשך לתוך הרבעון הראשון של 2006.

גם ליפמן עשויה ליהנות היום מתשומת לב המשקיעים, לאחר שהתקדמה עוד שלב אל המוסדות הפיננסיים בארה"ב. החברה הודיעה היום, כי נובה האמריקנית תוסיף 4 ממסופיה לקשת המוצרים שהיא מציעה. נשיא ומנכ"ל ליפמן ארה"ב אמר: "קבלת ההסמכות למסופינו - צעד גדול וחשוב ביישום האסטרטגיה להגדיל את עסקי ליפמן ארה"ב מעבר לשוק ה-ISO שבו התמקדנו עד כה".

מניית לומניס עשויה להגיב לאישור חדש לשיווק מערכת הדגל לטיפולים אסתטיים - Lumenis One - בקוריאה ובטייוואן. החברה הודיעה היום כי קיבלה אישור ממינהל התרופות והמזון של קוריאה ורישיון יבוא ממשרד הבריאות של טייוואן. לומניס צפויה ליהנות מההודעה לאחר ירידה של 8.2% בוול סטריט בארבעת ימי המסחר האחרונים.

מניות סרגון עשויות להמשיך ולרכז ענין גם היום. אתמול הן זינקו בכ-14% על רקע הסכם OEM עם נוקיה והיום מעלים ב-CIBC את דירוג החברה ל"תשואת יתר" על הסקטור עם מחיר יעד של 6 דולרים - גבוה בכ-30% ממחיר המניה בשוק, כ-4.45 דולרים. האנליסטים אמיר ארגמן ואביבית מנה-קליל סבורים כי הגם שההסכם לא עתיד להשפיע על התחזיות לטווח הקצר, הוא בעל מספר השפעות חיוביות משמעותיות ובהן הגדלת היכולת של סרגון לפעול בשוק הסלולר, אשרור למובילותה הטכנולוגית והגברת החשיפה לשוק ההון האמריקני.

עוד מיום האתמול עשויות לזכות למעקב גם אם סיסטמס, שהוסיפה עוד 2.8% לשיא של למעלה מחמש שנים וטאואר, שנפלה בכ-12% עקב הנפקת הזכויות עליה הודיעה אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully