וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מרקורי מזנקת ב-9.8%

שרון שפורר

11.1.2006 / 23:16

CIBC העלה את תחזית ההכנסות לליפמן והמניה עולה ב-3%. גילת מטפסת ב-6.3%. אודיוקודס עולה ב-1.6%. גילת מזנקת ב-6%

כשעה וחצי לאחר פתיחת השערים בוול סטריט ביום המסחר השני בשבוע, המדדים המובילים בבורסות ניו יורק עדיין מתקשים לצבור תאוצה ולהמשיך את המגמה החיובית שאיפיינה את המסחר מאז תחילת 2006.

מדד הנאסד"ק עולה בשעה זו בשיעור מתון של 0.1% לגובה של 2,322.8 נקודות, אחרי שהשלים אתמול עלייה של 5.2% מאז תחילתה של 2006. מדד הדאו ג'ונס נסחר בעלייה מזערית, סובב סביב רמת הפתיחה בגובה 11,015.4 נקודות.

בזירת האנרגיה, מחירי הנפט נסוגים מעט לאחור עם ירידה של 17 סנט ל-63.2 דולר לחבית. ברקע, דו"ח מלאי הנפט השבועי שפירסמה היום מחלקת האנרגיה לאחר הפתיחה, מציג עלייה חדה מהצפוי במלאי הנפט לחימום בשבוע שעבר. הנפט הגולמי השלים אתמול זינוק של 12% תוך כשלושה שבועות, אולם בשבוע האחרון נבלמה המגמה והנפט הגולמי איבד כ-1.6% מערכו, אך נותר גבוה מעל לרמה של 60 דולר לחבית.

בקרב המניות הישראליות, מרקורי דיווחה היום על תוצאות מקדמיות עבור שנת 2005. המכירות של מרקורי צמחו ברבעון זה בכ-24%-22% לכ-850-840 מיליון דולר. אמנם מדובר בצמיחה נמוכה משצפו בחברה עצמה בחודש יולי החולף (27%-23%), אך בהתחשב בעובדה שמדובר בתחזיות שניתנו עוד קודם לגל הזעזועים בחברה, שהביא לפרישתו של היו"ר והמנכ"ל אמנון לנדן, מדובר בתוצאות די מרשימות.

עוד קודם לפרסום התוצאות של מרקורי, בנק ההשקעות גולדמן סאקס העלה את המלצתו למניה מ"תשואת חסר" ל"תשואת שוק". מניית מרקורי, שהודחה מבורסת הנאסד"ק בתחילת השנה, עלתה מאז ב-12.6% ובשעה זו היא מטפסת ב-9.8% ל-34.4 דולר.

ליפמן (סימול: LPMA) מוסיפה בשעה זו כ-3.1% למחיר של 25.6 דולר. בבית ההשקעות CIBC העלו את התחזיות לביצועי החברה ברבעון הרביעי של 2005 ובשנתיים הקרובות. זאת, על רקע בדיקות סוף השנה שביצעו האנליסטים ושרשרת של הודעות מעודדות בנוגע להזמנות מלקוחות חדשים, שסיפקה החברה.

מניית ליפמן עלתה אתמול ב-3% והשלימה עלייה של 6.8% מתחילת השנה, לאחר שהחברה דיווחה כי דגמים של מסופי הנורית מתוצרתה לקריאת כרטיסי אשראי, קיבלו הסמכה מדרגה B של חברת נובה האמריקאית, המספקת תשתיות לסליקת תשלומים בארה"ב ובאירופה.

בנק ההשקעות מריל לינץ' הוסיף היום את קומברס טכנולוג’י ואודיוקודס לרשימת מניות הטכנולוגיה המומלצות שלו ל-2006, על רקע מיצובן החזק בשוק התקשורת הצומח. על קומברס נכתב, כי היא צפויה ליהנות מצמיחה חזקה בהכנסות וברווחים במהלך השנים הקרובות, וממוצבת היטב באחד התחומים הצומחים כיום במהירות הגבוהה ביותר - מידע ונתונים לתקשורת סלולרית. בנוסף, הגדיר האנליסט טל ליאני את תחזית הרווח של קומברס ל-2006 כשמרנית, וחזר על תחזיתו האופטימית יותר.

אודיוקודס שזינקה ב-31% בחודש וחצי האחרונים ממשיכה לטפס גם בשעה זו וב-1.6% ל-13 דולר. לדברי ליאני, היא ממוצבת היטב לקראת זכיות משמעותיות אפשריות בשוק ה-VoIP וצפויה לצמיחה שנתית ממוצעת של 36% בהכנסות במהלך שלוש השנים הקרובות. קומברס שפתחה בעלייה מתונה של כחצי אחוז, עברה להיסחר בירידה של כ-0.8% למחיר של 26.6 דולר.

בשבוע שעבר זכתה מניה ישראלית נוספת - אמדוקס - להיכלל ברשימת המומלצות ל-2006 של בנק השקעות אחר - סיטיגרופ. בסיטיגרופ מדרגים את אמדוקס בהמלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 35.5 דולר, אשר משקף פרמיה של כ-23% על המחיר הנוכחי בשוק. בסיטיגרופ הסבירו את ההמלצה החיובית בזכיות האחרונות של אמדוקס בחוזים חדשים, ובצבר ההזמנות החזק שבידי החברה, אשר מספק את הבסיס לצמיחה גבוהה יותר בשנה-שנה וחצי הקרובות. צמיחה זו צפויה לדעתם, להשפיע לחיוב על המניה. אמדוקס הוסיפה מתחילת השנה כ-5.3% לערכה וכעת היא משילה מעליה 0.8% ל-28.7 דולר.

עוד בולטות בשעה זו בוול סטריט מקרב הישראליות: טבע, שעולה ב-0.3% ל-43.9 דולר, גילת עם זינוק של 6.3% ל-6.4 דולרים ואלווריון מטפסת ב-3% ל-10.1 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully