וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלת שנה מוצלחת לברן בארה"ב: קיבלה הזמנה להקמת תשתיות תקשורת סלולרית בהיקף של 11 מיליון דולר

נתן שבע

12.1.2006 / 12:12

העבודות יחלו באופן מיידי והן מתוכננות לביצוע לתקופה של כ-4 עד 9 חודשים; קצב ההכנסות השנתי של החברה בארה"ב עומד על כ-40 מיליון דולר



חברת ההנדסה , שבשליטת מאיר דור, פותחת את שנת 2006 ברגל ימין. ברן טלקום, החברה הבת בארה"ב קיבלה הזמנות להקמת ושירותי תשתיות תקשורת בארה"ב לביצוע עבודות בהיקף כספי משוער של כ-11 מיליון דולר.



העבודות יבוצעו עבור שני לקוחות מרכזיים של ברן טלקום. עבור ספקית ציוד תקשורת מהגדולות בעולם, יבוצעו עבודות הכנה לרשת דור שלישי של כ-300 אתרים במזרח ארה"ב. עבור מפעילת התקשורת גדולה נוספת בארה"ב, יבוצעו עבודות תכנון של כ-200 אתרים בדרום ארה"ב. העבודות יחלו באופן מיידי והן מתוכננות לביצוע לתקופה של כ-4 עד 9 חודשים.



דור, יו"ר ברן, העריך כי לרוב תחילת שנה היא איטית והרבעון הראשון הוא בדרך כלל חלש, כך שהזמנה גדולה בתחילת השנה עשויה להיות סימן מעודד להמשך. "השוק בארה"ב ממשיך להיות דינאמי ואנו מרגישים את העומס. ההזמנות הם בינתיים לשלב הראשוני של הפרויקטים - איתור ומיקום האתרים ופעולות של תכנון הנדסי. השלב השני הוא שלב ההקמה, בו עדיין לא זכינו אבל הוא בעל פוטנציאל כספי כפול ובו אנו מקווים לזכות", אמר דור.



ברן טלקום נהנית החל מהמחצית השניה של 2005 מקצב הכנסות שנתי של 40 מיליון דולר עם הגידול הגובר בארה"ב לתשתיות תקשורת. את הרבעון הראשון והשני היא סיימה עם הכנסות של כ-12 מיליון דולר כך שסביר שאת שנת 2005 כולה היא סיימה עם הכנסות של מעבר ל-30 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully