וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין להם אויבים

אמיר זוהר

12.1.2006 / 19:15

בואו נפתח לוח הימורים קטן משלנו: מי מהאדונים שבטבלה הבאה יחיה עד סוף 2006? ■ עד סוף 2007? ■ כמה מהם ייכנסו לכלא? ■ כמה מהם יצהירו אחרי ניסיון החיסול הבא "אין לי אויבים"? ■ כמה מהשכנים שלהם יחטפו את הכדור/טיל הלאו/המטען במקומם? &#96



זאב רוזנשטיין



גיל: 51.
מעמד: היעד מס' 1 בדימוס.



אויבים עיקריים: האברג'ילים; האלפרונים; הג'רושים, שלפי האגדות ירו עליו את טיל הלאו הראשון בעולם התחתון (2001, ליד שדה התעופה); האסלנים, או מי שנותר מהמשפחה. בעלי ברית: האבוטבולים והאוחנינות; "השותף" נחמן כהן, שהורשע בפרשת אסלן ונשפט ל-19 שנה יושב בכלא שאטה ומחזיק את משפחתו בווילה בקיסריה; אמיר מולנר שהופקד ככל הנראה על עסקיו של רוזנשטיין לאחר הסגרתו הצפויה לארצות-הברית.



ניסיונות התנקשות: אינספור, אבל במיוחד זכור יום אחד, ה-2 באוקטובר 2002. בצהריים נעצרו חמישה אנשים המזוהים עם משפחת אברג'יל, כשארבו לרוזנשטיין ליד מסעדה פרסית בתחנה המרכזית הישנה. ברשותם נתפשו תת מקלע, אקדח, משתיק קול, כפפות וכובעי גרב. רוזנשטיין שלא הבחין במעצר המשיך לפגישה במלון הילטון, אבל גם שם נעצרו שני חשודים בהתנקשות. באותו לילה נערכה בנמל תל אביב מסיבת יום הולדת לקרן נהרי, בתו של עו"ד בני נהרי, פרקליטו של רוזנשטיין. ביציאה המתינו לו שני אלמונים על אופנוע שפיספסו אותו בפעם השלישית באותו יום, הפעם ללא התערבות המשטרה. ב-8 בדצמבר 2003 רוזנשטיין היה בפתח משרדו של חלפן כספים כאשר מטען חבלה התפוצץ ושלושה אזרחים חפים מפשע נהרגו, הוא עצמו נפצע קל.



רכב: מרצדס 320, 3,200 סמ"ק, שילדה משוריינת, חלונות משוריינים, צמיגים חסיני ירי (נמכרה לאחרונה בעקבות ההחלטה על הסגרתו).



מאבטחים: ארבעה קבועים, שתי משמרות ביום.



ייצוג משפטי: עוה"ד בני וקרן נהרי, ולעניין ההסגרה: עו"ד דבורה חן, הפרופ' אריאל בן דור ועו"ד שלמה נסים.



מגורים: יפו, הוד השרון, כיום בתא מבודד בכלא איילון.



נקמות דם קודמות: לפי החשד, מקורבי רוזנשטיין חיסלו את יעקב אברג'יל ברחובות. בעבר הרחוק יותר: חיסול בני משפחת אסלן.



הרשעות קודמות: פריצות, רכוש, שוד מזויין, ההרשעה אחרונה משנת 78'.



כה אמר היעד: "אני לא מאחל לאף אחד בעולם לעבור את מה שאני עובר עכשיו. מכה אחרי מכה ואני לא יודע מאיפה זה בא עלי. על עצמי אני לא פוחד. אני אדם מאמין, ואני פוחד רק מאלוהים. מה שהורס אותי זה מה שקרה מסביבי. שנהרגו אנשים חפים מפשע. אני הרוס מזה כי כולם מצביעים עלי, מתרחקים ממני כמו ממצורע, ואני לא האשם. אני הקורבן" (16 בדצמבר 2003, רוזנשטיין בראיון לבוקי נאה, "ידיעות אחרונות", שבוע לאחר הפיגוע הפלילי ברחוב יהודה הלוי).



דבר עוגיית המזל: ראית אוז? גם הכלא האמריקאי הוא לא המקום הבטוח בעולם.



איציק אברג’יל



גיל: 32.



מעמד: היעד מס' 1.



אויבים עיקריים: בני משפחת אבוטבול - אסי, פרנסואה, ואולי גם צ'רלי - בגלל הרצח של האח יעקב אברג'יל המיוחס לשליחיו של אב המשפחה, פליקס אבוטבול ז"ל. זאב רוזנשטיין, בגלל שותפותו האסטרטגית עם פליקס, אבל בעיקר בגלל התחרות על ענפי ההימורים, האקסטזי והשוק האפור. האחים רפי ומשה אוחנינה מכפר סבא, שמבקשים לנקום את רצח אחיהם חנניה.



בעלי ברית: האלפרונים.



ניסיונות התנקשות: לא משמעותיים, למעט טיל הלאו שנורה לעברו בצומת ערד לפני כשלושה חודשים.



רכב: ג'יפ ב-מ-וו וג'יפ מרצדס, משוריינים כמובן.



מאבטחים: כארבעה בכל משמרת.



ייצוג משפטי: עו"ד שרון נהרי.



מגורים: במקור שכונת בנית בלוד, אחר כך במסגרת תנאי השחרור מבית הסוהר התגורר בערד ובאמסטרדם. כיום עדיין מתגורר בערד אבל גם מחזיק דירה באשדוד, ברחוב של חיים רביבו.



נקמות דם קודמות: הסנדק הישראלי הראשון, פליקס אבוטבול, חוסל חודשיים אחרי שנרצח אחיו האהוב יעקב אברג'יל. מאז המשפחות לא משהו.



הרשעות קודמות: רצח, בהיותו בן 17.



כה אמר היעד: "אם אגיע שוב לבית סוהר, זה לא יהיה באשמת אף אחד... אני כבר יודע להבחין בין טוב לרע" (מתוך ראיון לאילנה דיין, 1997, פורסם ב"העיר").



דבר עוגיית המזל: הוא עוד יקבור את כולנו.



זייד וחאתם ג’רושי



גיל: 50, 35.



מעמד: היעד מספר 1 במגזר. זייד המוח, חאתם הכוח.



אויבים עיקריים: בני חמולת קראג'ה. אמנם הקראג'ות הורחקו ליישוב חריש, אבל מקורביהם ממשפחת אבו זייד עדיין חיים בשפלה. מלבד זאת, הג'רושים מסוכסכים קצת עם כל מי שצריך - נכון לזמן ולמקום בו הם מבקשים לפעול.



בעלי ברית: ליד הבית, המוגרבי'ס ואל-עיסאווי. לאחרונה חברו גם לאיציק אברג'יל ולגורמי פשיעה בחיפה והקריות.



ניסיונות התנקשות: בלי סוף. הניסיון האחרון היה בשעה שזייד ג'רושי ישב בכלא איילון. מישהו השליך לעבר המתקן רימון מהרחוב הסמוך ברמלה. בשב"ס קלטו את המסר והעבירו אותו לכלא שאטה בצפון.



רכב: כשהם לא בכלא - ג'יפים משוריינים של איסוזו.



מאבטחים: בני החמולה.



ייצוג משפטי: עוה"ד משה מרוז, אביגדור פלדמן ומשה שרמן.



מגורים: שכונת ג'ואריש בלוד, כעת בכלא.



נקמות דם קודמות: לפחות 30 מחוסלים בקרבות עקובים מדם. למשל, ב-2001 ברמלה, אחד מאחיו חוסל בצרור יריות מנשק אוטומטי בשעה שישב על כיסא במספרה. בשנת 99', הג'רושים הותקפו משתי מכוניות נוסעות באמצע נס ציונה אבל הצליחו להחזיר מלחמה וחיסלו את התוקפים, ובהם אמין קראג'ה, שנהרג. פעם נקלעו לקרב עם משפחת אל-עוברה שהתנדבה למשמר האזרחי כדי לסייע בהפסקת הירי בשכונה.



הרשעות קודמות: סחר בסמים, אמל"ח.



דבר עוגיית המזל: זה ייגמר בבכי. תשאלו את אייל גולן ששלושה ג'רושים תקפו את המאבטחים בפאב שלו ברחובות מול עיניו, והוא "לא ראה" כלום.



יעקב אלפרון



גיל: 54.



מעמד: יעד מספר 1 אמריטוס.



אויבים עיקריים: הכי חדש: אמיר מולנר. הכי כועסים: האחים אוחנינה. הכי מסכנים: מיכאל חלפון (דלפון מנתניה שאלפרון גזל ממנו חוות סוסים ליד רמת פולג) ועוד קבלני חולות ומוכרי פרחים אנונימיים.



בעלי ברית: האברג'ילים.



ניסיונות התנקשות: ים, אבל בתודעה צרובים ארבעה ביילרוסים וגרוזיני אחד שניסו להוריד אותו ועכשיו ממתינים להכרעת דין.



רכב: חולה על וולוו.



מאבטחים: ארבעה במשמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully